Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

132319

Jeg synes faktik at den er super smart og kunne godt finde på at købe en, til sommer 

Folk skal da bare tie stille. Jeg har engang oplevet i bussen, at en ældre dame spurgte mig om min datter godt kunne trække vejret når jeg lagde et regnslag over -Jeeeesus altså! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

lycly

Jeg synes det er en af de der unødvendige ting man kan købe til børn. Den er kun lavet for at tjene penge. Ja, den er da smart, men ikke noget jeg gider bruge penge på.

Men synes ikke man er uansvarlig hvis man køber den, kan ikke se hvorfor den skulle være så farlig (jo, hvis man lukker lynlåsen helt, men hvem gør de?)

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Rikke&Liam skriver:

Sikke travlt folk de har hva´?

Nu kender jeg slet ikke produktet, men hvis jeg gjorde og havde betænkeligheder ved det, så tror jeg da måske nok jeg kunne finde en pæn måde at sige det på.

Men så kan du jo fortælle dem at en stofble over barnets hoved giver dårligt ventilation i barnevognen

Ja de har alt for travlt med os andre... 

Skal nok få høvl for at sige det med stofbleen... De er jo kloge osv mener de selv... 

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

132319 skriver:

Jeg synes faktik at den er super smart og kunne godt finde på at købe en, til sommer 

Folk skal da bare tie stille. Jeg har engang oplevet i bussen, at en ældre dame spurgte mig om min datter godt kunne trække vejret når jeg lagde et regnslag over -Jeeeesus altså! 

Amen altså....

Utroligt der er nogle folk der er sådan... 

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh ha.. Nogle har bare ondt i råven og tror de er bedrevidende..
De burde acceptere at du gerne vil prøve en sådan ting ...

Jeg ville være fløjtende ligeglad og bede dem passe deres eget. Det er iorden at komme med råd, men at rakke ned det er i overkanten..

Jeg håber at du, hvis du virkelig godt kunne tænke dig sådan en, køber dig den alligevel på trods..

Måske køber jeg en... Lige nu har jeg bestemt ikke lyst... 

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Jeg synes altså den ser smart ud 

Hvis man åbner lynlåsen og så åbner det der ventilationshul der er i stortset alle klapvogne og barnevogne , kan der vel sagtens komme luft igennem ? 

Hvis der ikke kunne komme luft igennem så lavede jo dem ikke... 

Ikke fordi jeg vil lukke for lynlåsen på nogen tidspunkter hvis jeg anskaffer mig sådan en.. Stoffet er jo lavet så der kan komme luft igennem.... 

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Team Putte skriver:

Jeg ville ik købe sådan en umiddelbart, men kan godt forstå hvis man har et barn der bare ik kan sove pga. sol eller indtryk at man så vælger at købe en

Tænker lidt at et tæppe eller noget tykkere end en stofble kan afhjælpe langt hen ad vejen

Jo det kunne det sikkert, men der vil ikke komme lige så meget luft igennem som ved denne snoozeshade... Stoffet er lavet så der kan komme luft igennem... 

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Valle81 skriver:

Forstår ikke folk har travlt med at blande sig så meget.

Jeg ville ikke selv købe en og har heller aldrig brugt stofble tricket

Nogle har bare alt for travlt.... 

Anmeld

29. februar 2012

132319

Mira0911 skriver:

Hvis der ikke kunne komme luft igennem så lavede jo dem ikke... 

Ikke fordi jeg vil lukke for lynlåsen på nogen tidspunkter hvis jeg anskaffer mig sådan en.. Stoffet er jo lavet så der kan komme luft igennem.... 

Idéen går jo lidt af den hvis man ikke lukker lynlåsen

Der er jo små bitte huller i selve stoffet, så barnet nemt kan trække vejret og faktisk også godt se ud -Det kan du se på en introduktionsvideo

Anmeld

29. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Måske køber jeg en... Lige nu har jeg bestemt ikke lyst... 

Jeg synes sku egentlig den virker smart nok.
Og kunne da godt finde på at ønske mig en til den tid, eller købe en selv når alt andet er indkøbt.

Altså det skal forståes som om der er noget der er vigtigere. At det er en plus ting, men en plus ting jeg godt kunne finde på at købe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.