Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

modesty

Maja84 skriver:

Jeg har aldrig hørt om at man ikke må lade børn sove med regnslag på. Det har vi gjort meget ofte uden problem, gælder det samme fluenet

Det ved jeg faktisk ikke, det nævnte hun ikke noget om. Jeg tror det ikke, men prøv at google det og se om der dukker noget op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Kløver

modesty skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, det nævnte hun ikke noget om. Jeg tror det ikke, men prøv at google det og se om der dukker noget op.

Kan spørge næste gang jeg ser min sp. Har bare aldrig hørt om noget lignende før, og vi bruger jo ofte regnslag når vores søn sover ude, ved ikke hvad de gør i dagplejen, for der sover han jo i hverdagene

Anmeld

29. februar 2012

modesty

Kan spørge næste gang jeg ser min sp. Har bare aldrig hørt om noget lignende før, og vi bruger jo ofte regnslag når vores søn sover ude, ved ikke hvad de gør i dagplejen, for der sover han jo i hverdagene

Jeg tror også at man skal tage den slags med et gran salt. Altså der er måske tale om en promille af en promille af gangene et regnslag er blevet brugt at der er sket en ulykke. Eller noget. Det handler også nogle gange om at se tingene i perspektiv. Jeg får bare angst når jeg sidder inde med sådan en viden, og det kan jeg ikke abstrahere fra.

Anmeld

29. februar 2012

modesty

Maja84 skriver:

Det står f.eks her:

http://www.sundhedsplejersken.dk/Find-svar/Find-alle-svar-demo/Born/Kulde/

"Myndighederne fraråder endvidere at børn sover under regnslag - i det tilfælde er det dog OK, hvis forældrene går med barne- eller klapvognen i regnen."

Anmeld

29. februar 2012

Kløver

modesty skriver:

okayefofor

Jeg tror også at man skal tage den slags med et gran salt. Altså der er måske tale om en promille af en promille af gangene et regnslag er blevet brugt at der er sket en ulykke. Eller noget. Det handler også nogle gange om at se tingene i perspektiv. Jeg får bare angst når jeg sidder inde med sådan en viden, og det kan jeg ikke abstrahere fra.

Ja okay, for er jo heller ikke godt børnene bliver gennemblødt fordi de står og sover i regn, og tænker at vi jo har alarm på ham.
Men så er der jo så mange ting, for kender en som er nød til at have slag på, da naboens kat ellers sover i barnevognen, og hvad hvis det så ligger sig der mens baby er der og hen over hovedet, gys :s

Hm bekymringer er der vist nok af når man bliver mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.