Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Hvis ikke barnet kunne trække vejret igennem den, blev den jo ikke solgt.
Og man behøver jo heller ikke lukke lynlåsen, så kommer der masser af luft ind.

Jeg har set andre bruge dem, og synes de er ok. Det er jo op til folk selv, om man vil bruge en stofble, eller andet som afskærmning, og man er jo altid obs på, om der bliver for varmt inde i barnevognen, når man har sat en afskærmning op

Lige præcis... Stoffet på den er lavet så der kan komme luft igennem.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Team Putte

Mira0911 skriver:

Jo det kunne det sikkert, men der vil ikke komme lige så meget luft igennem som ved denne snoozeshade... Stoffet er lavet så der kan komme luft igennem... 

Ja det er snedigt

Håber da du køber en hvis du gerne vil og springer op og falder ned på hvad det her længere ude familiemedlem har af meninger.. Det er jo heldigvis ik hans/hendes barn

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Lukasmor skriver:

Åhhh folk har så travlt, så travlt, så travlt

Kan ikke se hvorfor folk skal belære andre i at være mødre for deres børn.. Det er så trættene!! Hvis du vil købe sådan en til din bebs, så gør det! Hvis der er nogen som ikke ville gøre noget der kunne skade barnet, så er det sgu nok moren selv!

Forstår slet ikke hvor de vil hen med det... 

Lige nu har jeg ikke lyst til at købe en... Meen måske ender det med det alligevel... 

Anmeld

29. februar 2012

132319

Jeg synes det er en af de der unødvendige ting man kan købe til børn. Den er kun lavet for at tjene penge. Ja, den er da smart, men ikke noget jeg gider bruge penge på.

Men synes ikke man er uansvarlig hvis man køber den, kan ikke se hvorfor den skulle være så farlig (jo, hvis man lukker lynlåsen helt, men hvem gør de?)

Sådan havde jeg det som førstegangs mor mht. Protect a bub.

Jeg valgte dog lidt senere alligevel at købe en og jeg blev SÅ glad for den

Hvis man har et barn der kan sove fra alt, er denne nok unødvendig men man kan jo ikke generalisere

Der bliver hele tiden opfundet nye ting og selvom noget er unødvendigt for nogen, kan det sagtens være en "lifesaver" for andre  

Den er i øvrigt ikke farlig hvis man lukker lynlåsen helt da der er små huller i stoffet. Det er der ikke hvis man vælger at ligge en stofble eller et tæppe over.

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

132319 skriver:

Idéen går jo lidt af den hvis man ikke lukker lynlåsen

Der er jo små bitte huller i selve stoffet, så barnet nemt kan trække vejret og faktisk også godt se ud -Det kan du se på en introduktionsvideo

Så godt videoen igår... 

Anmeld

29. februar 2012

132319

Mira0911 skriver:

Så godt videoen igår... 

Hvorfor ville du så ikke lukke den?

Anmeld

29. februar 2012

SaNiNa

Hvis jeg ikke viste vi hvade helt skygge i haven hver sommer så ville jeg nok vælge at købe sådan en her

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=345_199&products_id=2056 

og så vende barnvognen om så den står mod solen.

Men hvor har folk da bare travlt så søde Dorthe lad det fise ind af det ene øre og ud af det andet.

du er en dejlig om omsorgsfuld mor.

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Team Putte skriver:

Ja det er snedigt

Håber da du køber en hvis du gerne vil og springer op og falder ned på hvad det her længere ude familiemedlem har af meninger.. Det er jo heldigvis ik hans/hendes barn

Lige nu har jeg ikke lyst.. Men på et senere tidspunkt vender det sikkert....  Vupti så har jeg en... 

Anmeld

29. februar 2012

Maja88

ja ville jg nok godt kunne finde på at købe..

og ja folk har ALT for travlt...

vi var i hoppeloppe land her sidst og hang så lige min jakke op foran åbningen af barnevognen, med ventilationen åben bagpå.. da min datter skulle sove og hun er MEGET nysgerrig....

så gudhjælpe mig om en dame starter med at gå forbi og så højlyydt kommentere at hmm han kan jo ikke få luft dernede.

og så kommer hun tilbage og siger om vi er helt fra den for hhan(det er så en hun) ikke kunne få¨luft dernede med sådan en jakke for...

uuuh havde jeg stået der havde hun bare fået...

og havde jo nok flyttet den igen lige når hun var faldet hen

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

Mira0911 skriver:

Lige nu har jeg ikke lyst.. Men på et senere tidspunkt vender det sikkert....  Vupti så har jeg en... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.