Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

modesty

Da man jo ikke må lade sine børn sove i vognen med regnslag på grundet kvælningsfare (medmindre man selvfølgelig observerer vognen hele tiden som f.eks ved en gåtur), ville jeg ikke bruge en snoozeshade, nej.

Kvælningsfaren opstår ikke fordi der ikke kommer luft nok ned til barnet, men fordi barnet kan tage fat i overdækket og trække det ned i vognen, hvorved det kan blive kvalt.

Det er sket en del gange her i DK, har min SP fortalt mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Mor010711

Jeg kunne ikke finde på at købe sådan en. Må indrømme at jeg synes det ser lidt makabert ud. Synes det ligner en bodybag. Altså en pose til lig. Ikke skrevet for at støde dig eller nogen andre. Og ville heller aldrig dømme nogen hvis de havde købt sådan en. Så længe det ikke gør skade på barnet 

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor010711 skriver:

Jeg kunne ikke finde på at købe sådan en. Må indrømme at jeg synes det ser lidt makabert ud. Synes det ligner en bodybag. Altså en pose til lig. Ikke skrevet for at støde dig eller nogen andre. Og ville heller aldrig dømme nogen hvis de havde købt sådan en. Så længe det ikke gør skade på barnet 

Tror lige du kom med begrundelsen for hvorfor, som jeg skrev tidligere, jeg synes den ser skræmmende ud. Kunne bare ikke selv finde ud af hvorfor. Men ja...det er da lige præcis det den minder mig om.

Anmeld

29. februar 2012

Stumpen

Mor010711 skriver:

Anmeld

29. februar 2012

Mother-love

Ej seriøst. Det er sgu da en god invistering da den mørklægger. Og selvom man så lyner den helt til kan man sgu da høre barnet hvis det vågnet. Det er sgu da ikke værre end en stofble der dækker. OMG folk skal da vidst bare brokke sig bare for at have noget at gå op i.... Jeg ville klart købe den hvis jeg havde et lille barn nu er isabella ikke sålille så måske lidt spild af penge men til den næste vil jeg da klart overveje det

Anmeld

29. februar 2012

Mother-love

Ps. Tror ikke folk har set hvordan den skal sidde på vognen. På det første billede ser det ud som om det ligger nede ved barnet og det gør det jo ikke.

Anmeld

29. februar 2012

Kløver

HM nej ville ikke købe en, men vi har heller ikke brugt stofble, eller det indbyggede gardin i barnevognen. Men come on, den er da ikke anderledes end at have et regnslag hen over barnevognen ?? Og den er jo lavet i materiale efter det.
Tænk nogle hidser sig sådan op, man gør jo ikke sådan hvis man kunne skade barnet, ligesom man feks ikke stiller barnet til at sove i vognen med regnslag på midt i sommersolen

Anmeld

29. februar 2012

Kløver

modesty skriver:

LJeJeghHaHarbblaldribjeraldriDa man jo ikke må lade sine børn sove i vognen med regnslag på grundet kvælningsfare (medmindre man selvfølgelig observerer vognen hele tiden som f.eks ved en gåtur), ville jeg ikke bruge en snoozeshade, nej.

Kvælningsfaren opstår ikke fordi der ikke kommer luft nok ned til barnet, men fordi barnet kan tage fat i overdækket og trække det ned i vognen, hvorved det kan blive kvalt.

Det er sket en del gange her i DK, har min SP fortalt mig.

Jeg har aldrig hørt om at man ikke må lade børn sove med regnslag på. Det har vi gjort meget ofte uden problem, gælder det samme fluenet

Anmeld

29. februar 2012

4kløver

Mor010711 skriver:

Også min tanke.

Anmeld

29. februar 2012

Klokkeblomst88

Mor010711 skriver:

Jeg har det ligesom dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.