Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.591 visninger
64 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Mira0911

Igår lagde jeg et link på min facebook profil om SnoozeShade... Smider et link om det... 

Kort tid efter fik jeg privat beskeder på facebook, at jeg skulle lige tænke mig om hvis jeg anskaffede mig sådan en dims i stedet for en stofble... 

At jeg ikke var ansvarlig hvis jeg skaffede mig sådan en dims... For barnet kan jo dø.... 

Hvis nu folk læser om den dims, så står der rent faktisk nogle ting som en stofble ikke indeholder - Og en stofble hjælper ikke imod solen.... 

Jeg synes det er en smart ting der er blevet lavet og er ret sikker på at mange vil få glæde af sådan en.... 

Jeg er sq klog nok til at jeg IKKE lukker for den skide lynlås der i den.... Altså hvad tror disse folk om mig??? 

Det skal siges at det er familiemedlemmer et tand længere ude der rakkede mig ned på privat beskeder igår... 

Nu har jeg bestemt mig for at jeg overhovedet ikke vil anskaffe mig sådan en.... Ærgerligt det skal ende sådan.... 

Vil du købe sådan en SnoozeShade??? 

http://www.faktorfobi.dk/snoozeshade/snoozeshade.php

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

anynom

Nej, jeg kan ikke lige se ideen i det?

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

JulieWH skriver:

Nej, jeg kan ikke lige se ideen i det?

Ideen i den ting der? 

Den indeholder jo UPF50+ Solfilter som beskytter imod solen... Det gør en stofble jo ikke når man sætter sådan en for på barnevognen osv... 

Anmeld

29. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Sikke travlt folk de har hva´?

Nu kender jeg slet ikke produktet, men hvis jeg gjorde og havde betænkeligheder ved det, så tror jeg da måske nok jeg kunne finde en pæn måde at sige det på.

Men så kan du jo fortælle dem at en stofble over barnets hoved giver dårligt ventilation i barnevognen

Anmeld

29. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Igår lagde jeg et link på min facebook profil om SnoozeShade... Smider et link om det... 

Kort tid efter fik jeg privat beskeder på facebook, at jeg skulle lige tænke mig om hvis jeg anskaffede mig sådan en dims i stedet for en stofble... 

At jeg ikke var ansvarlig hvis jeg skaffede mig sådan en dims... For barnet kan jo dø.... 

Hvis nu folk læser om den dims, så står der rent faktisk nogle ting som en stofble ikke indeholder - Og en stofble hjælper ikke imod solen.... 

Jeg synes det er en smart ting der er blevet lavet og er ret sikker på at mange vil få glæde af sådan en.... 

Jeg er sq klog nok til at jeg IKKE lukker for den skide lynlås der i den.... Altså hvad tror disse folk om mig??? 

Det skal siges at det er familiemedlemmer et tand længere ude der rakkede mig ned på privat beskeder igår... 

Nu har jeg bestemt mig for at jeg overhovedet ikke vil anskaffe mig sådan en.... Ærgerligt det skal ende sådan.... 

Orh ha.. Nogle har bare ondt i råven og tror de er bedrevidende..
De burde acceptere at du gerne vil prøve en sådan ting ...

Jeg ville være fløjtende ligeglad og bede dem passe deres eget. Det er iorden at komme med råd, men at rakke ned det er i overkanten..

Jeg håber at du, hvis du virkelig godt kunne tænke dig sådan en, køber dig den alligevel på trods..

Anmeld

29. februar 2012

Maja_4000

Jeg synes altså den ser smart ud 

Hvis man åbner lynlåsen og så åbner det der ventilationshul der er i stortset alle klapvogne og barnevogne , kan der vel sagtens komme luft igennem ? 

Anmeld

29. februar 2012

Team Putte

Mira0911 skriver:

Jeg ville ik købe sådan en umiddelbart, men kan godt forstå hvis man har et barn der bare ik kan sove pga. sol eller indtryk at man så vælger at købe en

Tænker lidt at et tæppe eller noget tykkere end en stofble kan afhjælpe langt hen ad vejen

Anmeld

29. februar 2012

Valle81

Forstår ikke folk har travlt med at blande sig så meget.

Jeg ville ikke selv købe en og har heller aldrig brugt stofble tricket

Anmeld

29. februar 2012

Nessie

Hvis ikke barnet kunne trække vejret igennem den, blev den jo ikke solgt.
Og man behøver jo heller ikke lukke lynlåsen, så kommer der masser af luft ind.

Jeg har set andre bruge dem, og synes de er ok. Det er jo op til folk selv, om man vil bruge en stofble, eller andet som afskærmning, og man er jo altid obs på, om der bliver for varmt inde i barnevognen, når man har sat en afskærmning op

Anmeld

29. februar 2012

lukasmor

Åhhh folk har så travlt, så travlt, så travlt

Kan ikke se hvorfor folk skal belære andre i at være mødre for deres børn.. Det er så trættene!! Hvis du vil købe sådan en til din bebs, så gør det! Hvis der er nogen som ikke ville gøre noget der kunne skade barnet, så er det sgu nok moren selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.