Hvorfor skal jeg rakkes ned på?? OMG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det ville jeg ikke. Den er sikkert rigtig smart, men synes at en stofble er lige så fin. Kan ikke se, hvad man skal bruge solfaktoren til, da man ikke sætter en barnevogn i solen når de skal sove.

Men du skal gøre hvad du selv synes og ikke hvad andre synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Maja88

MoarHvidovre skriver:

Nej, det ville jeg ikke. Den er sikkert rigtig smart, men synes at en stofble er lige så fin. Kan ikke se, hvad man skal bruge solfaktoren til, da man ikke sætter en barnevogn i solen når de skal sove.

Men du skal gøre hvad du selv synes og ikke hvad andre synes

nogengange har man jo ikke muligheden for skygge-- så kunne den jo være smart

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

132319 skriver:

Hvorfor ville du så ikke lukke den?

Jeg har jo ikke haft den i hænderne endnu, så ved ikke hvordan den er osv... 

Fordi jeg ikke vil lukke lynlåsen er efter alt det rakken ned på mig igår... Det ændre sig sikkert hvis jeg bestemmer mig for at købe en alligevel... 

Anmeld

29. februar 2012

132319

Mira0911 skriver:

Jeg har jo ikke haft den i hænderne endnu, så ved ikke hvordan den er osv... 

Fordi jeg ikke vil lukke lynlåsen er efter alt det rakken ned på mig igår... Det ændre sig sikkert hvis jeg bestemmer mig for at købe en alligevel... 

Åhr, lov mig at du ikke lader dig styre af hvad andre synes!

Vis dem videoen, så kan det måske få dem til at 

Nogle mennesker er simpelthen for uvidende. Sådan et produkt ville jo slet ikke være på markedet hvis det var farligt for barnet!

Anmeld

29. februar 2012

Noneother

Altså jeg kunne ikke finde på at købe en, da jeg selv synes at min barnevogns"hat" ting fra babysam er smartere, men kan på ingen måde se hvorfor at folk skal rakke ned på dig fordi du køber en.

Hver sin smag... Folk burde virkelig lære at hvad der er rigtig for dem, ikke nødvendigvis er rigtig for andre

Anmeld

29. februar 2012

B&J

ej den er sku da vildt smart også skal men bare sætte den fast på barnevognen...

nogle folk er sku da for langsnudet

Anmeld

29. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja88 skriver:

nogengange har man jo ikke muligheden for skygge-- så kunne den jo være smart

Det er rigtig nok - men vil man ikke altid prøve, at finde skygge, så der ikke bliver 50 grader i barnevognen?

Anmeld

29. februar 2012

Maja88

MoarHvidovre skriver:

Det er rigtig nok - men vil man ikke altid prøve, at finde skygge, så der ikke bliver 50 grader i barnevognen?

jo hvis de skal stå vil man da, men man kan jo ikke gå tur konstant i skyggen

Anmeld

29. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville ikke købe den, fordi jeg synes den ser ubehagelig og lidt skræmmende ud. Tror ikke engang jeg kan forklare hvorfor.

Og baby vil da stadig kunne udsættes for lys der hvor man ikke lyner den (medmindre jeg ikke fatter den hehe)

Men fred være med dem som godt vil. Det må man da fuldstændig selv bestemme

Ærgeligt du gav efter. Du skal holde fast ved din mening og købe den alligevel!!

Anmeld

29. februar 2012

lycly

132319 skriver:

Sådan havde jeg det som førstegangs mor mht. Protect a bub.

Jeg valgte dog lidt senere alligevel at købe en og jeg blev SÅ glad for den

Hvis man har et barn der kan sove fra alt, er denne nok unødvendig men man kan jo ikke generalisere

Der bliver hele tiden opfundet nye ting og selvom noget er unødvendigt for nogen, kan det sagtens være en "lifesaver" for andre  

Den er i øvrigt ikke farlig hvis man lukker lynlåsen helt da der er små huller i stoffet. Det er der ikke hvis man vælger at ligge en stofble eller et tæppe over.

Jeg er helt enig med dig - selvfølgelig kan man ikke sige at den er unødvendig for alle. Men jeg tænker bare - og nu er jeg bare nysgerrig - kan det ikke blive til en dårlig vane, at man vænner barnet til at sove helt mørkt og "tillukket"? Jeg har bevidst fra starten af, altid lagt min datter til at sove: for det første et sted med larm fra evt fjernsynet og for det andet så sover hun kun i mørke når hun bliver puttet om natten.
Og hun kan nemlig sove hvor som helst nu

Igen, jeg er bare nysgerrig. Er jo også førstegangsmor og har kun prøvet alting 1 gang indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.