kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Princesspigen

Kay skriver:

altså da jeg blev gravid var vi enige om ikke at ville vide kønnet... men nu er vi enige om gerne at ville vide det ting kan ændre sig

hihi ja, det er sjovt som man skifter mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

MyBigWish skriver:

Jeg drømte da jeg var 13 uger henne at det blev en dreng, og jeg havde også på fornemmelsen at det var en dreng og det endte også med at det var en dejlig dreng som kom til verden 

så du var helt sikker ihhh glæder mig til at finde ud af hvad der gemmer sig i min mave

Anmeld

28. februar 2012

Levi&LilysMor

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Min kæreste ønskede sig en lille dreng, fordi så kunne han passe på lillesøster hvis det nu bliver det næste gang , og han havde også drømt inden vi skulle til køns at det blev en pige, jeg var bare i tvivl i starten, men da vi var til NF sagde jeg at det altså lignede en dreng på formen , og det blev en dreng

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Jamen det var fordi at hver gang jeg blev scannet lå Amanda sådan at man ikke kunne se det og hvor meget JM end skubbede til maven ville hun ikke flytte sig...lille stædige pige

Derfor var det først i uge ca. 35 da jeg skulle til ekstra scanning (fordi de var bange for at hun var meget stor) at hun lå sådan at man kunne se kønnet.

Self. kunne vi have betalt os fra ekstra scanninger, men vi syntes ikke vi ville kaste penge efter det, for vi har ikke for mange penge, så vi ville hellere gemme dem til noget andet...selv om det var frustrerende ikke at vide det  Hvis jeg bliver gravid igen og det samme sker tror jeg at jeg vil betale for en scanning alligevel.

hihi... hvis vi ikke kan se det så betaler vi os fra det... har fundet et sted i kbh hvor det kun koster 200 kr. men først efter uge 18+6

eneste grund til jeg ikke har fået den lavet endnu.... hihi...

Anmeld

28. februar 2012

Kay

LevisMor skriver:

Min kæreste ønskede sig en lille dreng, fordi så kunne han passe på lillesøster hvis det nu bliver det næste gang , og han havde også drømt inden vi skulle til køns at det blev en pige, jeg var bare i tvivl i starten, men da vi var til NF sagde jeg at det altså lignede en dreng på formen , og det blev en dreng

hihi sjovt til nf. sys jeg det lignede en pige... nu må vi se hvad de siger til MD

Anmeld

28. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

var overbevist om at det var en dreng der gemte sig, men det var egentlig mest fordi at vi overhovedet ikk kunne blive enige om et drengenavn  men det viste sig og være en lille pige hvis navn vi har været enige om fra starten...

Anmeld

28. februar 2012

Tona

Kay skriver:

hihi... hvis vi ikke kan se det så betaler vi os fra det... har fundet et sted i kbh hvor det kun koster 200 kr. men først efter uge 18+6

eneste grund til jeg ikke har fået den lavet endnu.... hihi...

200 kr er godt nok billigt! Vi skulle give 500 kr hvis vi ville have det

Anmeld

28. februar 2012

Kay

tioyv skriver:

var overbevist om at det var en dreng der gemte sig, men det var egentlig mest fordi at vi overhovedet ikk kunne blive enige om et drengenavn  men det viste sig og være en lille pige hvis navn vi har været enige om fra starten...

hihi... vi er ikke enige om nogle navne overhoved... jeg har fundet et pigenavn jeg ELSKER.. men manden vil ik snakke navne endnu.......

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

200 kr er godt nok billigt! Vi skulle give 500 kr hvis vi ville have det

det er det også mange stæder........

Anmeld

28. februar 2012

tioyv

Kay skriver:

hihi... vi er ikke enige om nogle navne overhoved... jeg har fundet et pigenavn jeg ELSKER.. men manden vil ik snakke navne endnu.......

var egentlig også et pigenavn som jeg havde ønsket  min pige skulle hedde, men han var heldigvis helt enig lille Ida Christiane

og det sjove er så at min svigermor faktisk hedder Christiane til mellemnavn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.