kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

4xGreve skriver:

Jeg har aldrig haft en fornemmelse men det har min mand og begge gange har han haft ret, dog har størstedelen af vores omgivelser begge gange taget fejl 

de fleste i min familie tror det er en pige... da alle i min familie har fået en pige først og så en dreng bagefter...

min kærestes familie mener det bliver en dreng... da hans farfar kun fik drene og hans far kun fik drenge... og hans bror har fået en dreng... så de mener kun at mænd i den familie kan lave drenge...

bliver spændende at se hvem der får ret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

B&J skriver:

nej jeg viste det ikke min kæreste sagde fra dag et det blev en dreng og han blev ved med at holde på det og vi fik en dreng

så mændene kan også ha fornemmelser

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Lukasmor skriver:

Ja faktisk .. Det er også altid drengetøjet jeg gik hen til INDEN jeg blev gravid - langt før!

Puha tvillinger.. Tror det er godt at starte ud med én

tja... jeg ville nu ik havde noget imod at der var to... men en og også helt fint med os

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Herhjemme var vi begge sikre på at det ville blive en dreng, men det bliver en pige istedetSkulle lige sluge kamelen, men kunne ikke være mere lykkelig nu

nej tænker også at man lige skal vende sig til tanken...

Anmeld

28. februar 2012

B&J

Kay skriver:

så mændene kan også ha fornemmelser

det havde han  og alle andre omkring os sagde en pige.. men han fik ret

Anmeld

28. februar 2012

Darling<3

Kay skriver:

nej tænker også at man lige skal vende sig til tanken...

Det skal man da heltsikkert, men så længe at ens barn er sund og rask, så er kønnet ikke vigtigt Vil du til kønsskanning eller venter i til MD'en?

Anmeld

28. februar 2012

Kay

LilleMie skriver:

Vi kendte ikke kønnet før efter fødslen. Min mavefornemmelse de sidste måneder af graviditeten var en dreng (var måske 80-90% sikker), da min mave lignede en "drengemave" og de fleste gættede også på en dreng. Men det blev en skøn lille pige der kom ud !

Jeg blev ret overrasket og samtidig vildt glad! Men der gik lige lidt tid, inden jeg forstod, det var en pige, men hun er så fantastisk og selvfølgelig kunne hun ikke være en lille dreng 

Manden havde ikke gættet på kønnet og havde ingen fornemmelser (han synes det var noget pjat og at det ene gæt var lige så godt som det andet), så han blev også bare glad, da hun kom !

ja fornemmelserne er nogle sjove nogle

og jeg er sikker på man bliver glad lige meget hvad man får men kan godt forstå du blev overrasket

hvordan kan det være i valgte ikke at ville vide kønnet??

Anmeld

28. februar 2012

Mira0911

Begge gange Ja og havde ret... 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Første gang jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at det var en dreng, det havde både min kæreste og jeg. Men det eneste vi kunne blive enige om var et pigenavn, men navn det fik han da, da han kom ud  Mange sagde ellers at der lå en pige derinde.

Anden gang var jeg 98% sikker på at det var en dreng til der lå derinde, fordi graviditeterne havde været nogenlunde ens, så jeg var helt overbevist. Da hun (!) kom ud gik der et kvarter hvor hun lå på min mave og så sagde jordemorden, "hvad blev det egentlig", så løftede jeg op i dynen og så var det til vores store overraskelse en pige... så ja min intuition passede altså ikke så godt 

Men jeg blev da super glad og lykkelig, men mest fordi det var et sundt og rask barn, og jeg bliver faktisk ret provokeret når folk siger at jeg er "heldig" at jeg har fået en af hvert køn. For jeg ville have blevet lige så glad for at få en dreng til!

lige netop... selvfølgelig bliver man lykkelig for et sundt og rask barn... lige meget om man så har en af hver eller 2 af det samme... det er jo lige gyldigt for det er jo vores børn... krøller eller ej

men nøj hvor jeg glæder mig til at vide hvad der ligger inde i min mave

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Kort og godt - JA..

Jeg gik med følelsen af en PIGE igennem hele graviditeten, selvom de fleste om mig sagde, at jeg havde en drengemave (selv svigermor som plejede at gættet rigtigt)..

Vi kendte ikke kønnet, før dagen babyen kom til verden

OG DET VAR EN PIGE

Så nu er jeg spændt om mavefornemmelsen er rigtigt næste gang

ja det bliver da spændende om du også har ret denne gang....

hvordan kan det være i ikke kendte til kønnet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.