kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Jeg har hele tiden vidst det var en dreng..  og da scannings damen sagde det, sagde jeg bare det tænkte jeg nok. 

ihh glæder mig til at finde ud af om in fornemmelse er rigtig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

Princesspigen skriver:

min mor har 7 børn og med dem alle drømt haft en drøm om hvilke køn de blev og hun har haft ret med alle..

min far tabte 19 kasser øl og en tur til frisøren fordi jeg blev en pige

hold da op... 19 kasser øl og en tur til frisøren... det var noget af et vædemål...

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hold da op... 19 kasser øl og en tur til frisøren... det var noget af et vædemål...

det var med flere forskellige.. han sagde han kun ku finde ud af at lave drenge og min mor drømte jeg blev en pige..

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Darling<3 skriver:

Det skal man da heltsikkert, men så længe at ens barn er sund og rask, så er kønnet ikke vigtigt Vil du til kønsskanning eller venter i til MD'en?

kæresten siger nej til køns scanning... så må vente til MD... 20 dage tilbage... 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Begge gange Ja og havde ret... 

Anmeld

28. februar 2012

sandorff

Kay skriver:

og hvordan reagerede du da du så fandt ud af det var en dreng???

Det tog jeg meget stille og roligt. Blev ikke skuffet, jeg havde jo i forvejen en af hver. Dog blev jeg enormt flov, for ved scanningerne havde jeg frabedt mig at få afvide hvad køn det var, men at jeg iøvrigt følte det var 100% en pige. De har bare haft mave-krampe-griner på over mig

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Princesspigen skriver:

det var med flere forskellige.. han sagde han kun ku finde ud af at lave drenge og min mor drømte jeg blev en pige..

hihihi... ja godt så...

her siger manden... kommer der en mand ind, kommer der en mand ud... så nu må vi se hvor meget mand han er

Anmeld

28. februar 2012

Kay

sandorff skriver:

Det tog jeg meget stille og roligt. Blev ikke skuffet, jeg havde jo i forvejen en af hver. Dog blev jeg enormt flov, for ved scanningerne havde jeg frabedt mig at få afvide hvad køn det var, men at jeg iøvrigt følte det var 100% en pige. De har bare haft mave-krampe-griner på over mig

hihi... ja det har de da sikkert

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Kay skriver:

hihihi... ja godt så...

her siger manden... kommer der en mand ind, kommer der en mand ud... så nu må vi se hvor meget mand han er

min kæreste siger vi får tvillinger  en af hvert

jeg har undersøgt det og chancerne for tvillinger er vidst lidt store for os, men tror selv der er en enkelt pige der inde .. kommer der en dreng så bliver jeg da lige så glad men har en fornemmelse.. det svære er bare at vi er enige om ikke at vide kønnet før fødslen så ventetiden bliver lang

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Princesspigen skriver:

min kæreste siger vi får tvillinger  en af hvert

jeg har undersøgt det og chancerne for tvillinger er vidst lidt store for os, men tror selv der er en enkelt pige der inde .. kommer der en dreng så bliver jeg da lige så glad men har en fornemmelse.. det svære er bare at vi er enige om ikke at vide kønnet før fødslen så ventetiden bliver lang

ja det er en laaang vente tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.