Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: så ved første graviditet havde du ingen fornemmelse??
så ved første graviditet havde du ingen fornemmelse??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lukasmor skriver: Jeg viste bare at det var en dreng fra dag 1. af .. Meeeen det har jeg så også altid været sikker på at jeg ville få, når jeg engang blev gravid Dog drømte jeg tit det blev en pige men nej nej, den var altså god nok
Jeg viste bare at det var en dreng fra dag 1. af .. Meeeen det har jeg så også altid været sikker på at jeg ville få, når jeg engang blev gravid
Dog drømte jeg tit det blev en pige men nej nej, den var altså god nok
su du viste det inden du blev gravid?? jeg har altid været sikker på jeg ville få tvillinger.... men der er kun en der inde
Frøken Førstegangsmor :D skriver: Jeg ville ha en pige - men havde paa fornemmelsen at det var en dreng. Og det var det ogsaa
Jeg ville ha en pige - men havde paa fornemmelsen at det var en dreng. Og det var det ogsaa
oki cool
Frøken Førstegangsmor :D skriver: Jeg reagerede ogsaa lidt saert da vi horte det var en dreng... men der gaar lige praecist 5 minutter, og saa synes man bare at det er det mest fantastiske i verden!!
Jeg reagerede ogsaa lidt saert da vi horte det var en dreng... men der gaar lige praecist 5 minutter, og saa synes man bare at det er det mest fantastiske i verden!!
ja man skal lige omstille sig kan jeg forestille mig
Dut-ugle skriver: Blev rigtig glad, har altid gerne ville have en storebror og en lillesøster, og det er jo så det jeg får
Blev rigtig glad, har altid gerne ville have en storebror og en lillesøster, og det er jo så det jeg får
det var godt
Kay skriver: jeg kigger også mest på pige tøj.... hihi...
jeg kigger også mest på pige tøj.... hihi...
Hehe
maria_wlt skriver: Jeg var helt sikker på at det var drenge første gang.. Og det var det Anden gang var jeg igen sikker på at det var en dreng... SNYT.. Det var en pige og det kostede mig en Iphone 4 til min mand..
Jeg var helt sikker på at det var drenge første gang.. Og det var det
Anden gang var jeg igen sikker på at det var en dreng... SNYT.. Det var en pige og det kostede mig en Iphone 4 til min mand..
så i havde vædet?? det vil min kæreste ikke jeg ville ellers gerne
Chevro skriver: Vi fik begge prøvet "nålen" i starten af graviditeten, hvor den sagde først en dreng og så en pige, og det sagde den ved os begge to. Og vi venter en dreng (: har nogle venner, hvor vi prøvede det på dem, og det passede også! Havde en fornemmelse af at det var en dreng, men måske er det pga nålen :-)
Vi fik begge prøvet "nålen" i starten af graviditeten, hvor den sagde først en dreng og så en pige, og det sagde den ved os begge to. Og vi venter en dreng (: har nogle venner, hvor vi prøvede det på dem, og det passede også! Havde en fornemmelse af at det var en dreng, men måske er det pga nålen :-)
nålen??? den kender jeg ikke...
Jeg har aldrig haft en fornemmelse men det har min mand og begge gange har han haft ret, dog har størstedelen af vores omgivelser begge gange taget fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128