Kay skriver:
har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???
jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...
jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen
hihihi fjollet drøm
men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???
Første gang jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at det var en dreng, det havde både min kæreste og jeg. Men det eneste vi kunne blive enige om var et pigenavn, men navn det fik han da, da han kom ud
Mange sagde ellers at der lå en pige derinde.
Anden gang var jeg 98% sikker på at det var en dreng til der lå derinde, fordi graviditeterne havde været nogenlunde ens, så jeg var helt overbevist. Da hun (!) kom ud gik der et kvarter hvor hun lå på min mave og så sagde jordemorden, "hvad blev det egentlig", så løftede jeg op i dynen og så var det til vores store overraskelse en pige... så ja min intuition passede altså ikke så godt 
Men jeg blev da super glad og lykkelig, men mest fordi det var et sundt og rask barn, og jeg bliver faktisk ret provokeret når folk siger at jeg er "heldig" at jeg har fået en af hvert køn. For jeg ville have blevet lige så glad for at få en dreng til!
Anmeld