kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

B&J

nej jeg viste det ikke min kæreste sagde fra dag et det blev en dreng og han blev ved med at holde på det og vi fik en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

lukasmor

Kay skriver:

su du viste det inden du blev gravid?? jeg har altid været sikker på jeg ville få tvillinger.... men der er kun en der inde

Ja faktisk .. Det er også altid drengetøjet jeg gik hen til INDEN jeg blev gravid - langt før!

Puha tvillinger.. Tror det er godt at starte ud med én

Anmeld

28. februar 2012

Darling<3

Herhjemme var vi begge sikre på at det ville blive en dreng, men det bliver en pige istedetSkulle lige sluge kamelen, men kunne ikke være mere lykkelig nu

Anmeld

28. februar 2012

LilleMie

Vi kendte ikke kønnet før efter fødslen. Min mavefornemmelse de sidste måneder af graviditeten var en dreng (var måske 80-90% sikker), da min mave lignede en "drengemave" og de fleste gættede også på en dreng. Men det blev en skøn lille pige der kom ud !

Jeg blev ret overrasket og samtidig vildt glad! Men der gik lige lidt tid, inden jeg forstod, det var en pige, men hun er så fantastisk og selvfølgelig kunne hun ikke være en lille dreng 

Manden havde ikke gættet på kønnet og havde ingen fornemmelser (han synes det var noget pjat og at det ene gæt var lige så godt som det andet), så han blev også bare glad, da hun kom !

Anmeld

28. februar 2012

Anonym

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Første gang jeg var gravid havde jeg på fornemmelsen at det var en dreng, det havde både min kæreste og jeg. Men det eneste vi kunne blive enige om var et pigenavn, men navn det fik han da, da han kom ud  Mange sagde ellers at der lå en pige derinde.

Anden gang var jeg 98% sikker på at det var en dreng til der lå derinde, fordi graviditeterne havde været nogenlunde ens, så jeg var helt overbevist. Da hun (!) kom ud gik der et kvarter hvor hun lå på min mave og så sagde jordemorden, "hvad blev det egentlig", så løftede jeg op i dynen og så var det til vores store overraskelse en pige... så ja min intuition passede altså ikke så godt 

Men jeg blev da super glad og lykkelig, men mest fordi det var et sundt og rask barn, og jeg bliver faktisk ret provokeret når folk siger at jeg er "heldig" at jeg har fået en af hvert køn. For jeg ville have blevet lige så glad for at få en dreng til!

Anmeld

28. februar 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Kort og godt - JA..

Jeg gik med følelsen af en PIGE igennem hele graviditeten, selvom de fleste om mig sagde, at jeg havde en drengemave (selv svigermor som plejede at gættet rigtigt)..

Vi kendte ikke kønnet, før dagen babyen kom til verden

OG DET VAR EN PIGE

Så nu er jeg spændt om mavefornemmelsen er rigtigt næste gang

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Mor til Liva skriver:

Jo troede det var en dreng, men det var en pige
Denne gang troede jeg også det var en dreng og det er en dreng

så den holdte kun stik en af gangene for dig

Anmeld

28. februar 2012

Kay

sandorff skriver:

Her tredje gang, som nu er 2 år, følte jeg så voldsomt det var en pige. Jeg var sikker i min sag. Og ud kom der en perfekt lille DRENG!!!!

og hvordan reagerede du da du så fandt ud af det var en dreng???

Anmeld

28. februar 2012

Guldimaven

Jeg har hele tiden vidst det var en dreng..  og da scannings damen sagde det, sagde jeg bare det tænkte jeg nok. 

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

min mor har 7 børn og med dem alle drømt haft en drøm om hvilke køn de blev og hun har haft ret med alle..

min far tabte 19 kasser øl og en tur til frisøren fordi jeg blev en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.