kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

MissBee skriver:

var faktisk lidt lette da min kæreste blev ved med at sige at han ikke kunne overskue en pige for hvad skulle han og gøre når un begyndte at date osv...  skøre mand...

Men da vi fandt ud af det spurgte jeg ham så om han var glad og han svarede henkastet at der var ikke et køn han ville ønske frem for det andet

(han har købt drenge babytøj i 2 år førvi blev gravide så det tror jeg ik på)

hihi... jeg ved at min kæreste hellere vil havde en dreng... han siger det ikke... men ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

morethanperfect

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

Jeg var 100 % sikker på det var en pige , og jeg kiggede underligt da hun sagde vi skulle have en dreng
Jeg blev ikke skuffet eller noget , men nu havde jeg jo sat mig i hovedet vi skulle ha en pige så var det lidt underlgit det pludseligt var en dreng  

Anmeld

28. februar 2012

Laura.

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

Jeg havde hele tiden haft følelsen at jeg havde en lille pige i maven, hvor min kæreste troede det var en dreng.
Han havde en dag på sit arbejde fået det tip med snoren og guldringen som jo kunne afsløre kønnet på en baby, og den viste at det var en dreng.. jeg hopper jo bare ikke på sådan noget..

Og minsanten om jeg ikke fik ret.. vi fik en smuk og dejlig lille pige...

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Dut-ugle skriver:

Ved første graviditet var jeg 100% overbevidst om at det var en dreng, og det fik jeg ret i 

Denne gang var jeg meget i tvivl, men troede mest på en dreng, hvilket så viser sig at det ikke er 

hvordan reagerede du så da du fandt ud af nr. 2 ikke var en dreng???

Anmeld

28. februar 2012

Mor til L&S

Kay skriver:

hihihi fjollet drøm  

Ikke ved min 1. graviditet, men her ved min 2. graviditet var jeg sikker og fik ret

Anmeld

28. februar 2012

ano14316

Kay skriver:

hihihi fjollet drøm  

jeg "vidste" det var en dreng, alle andre sagde det blev en pige.

og jeg havde ret..

Der skete også det i graviditeten at jeg var ved at vsake alt babytøjet så det var klar, og så bliver en hel vask hvid, lyseblå, uden at jeg kan finde noget blåt i maskienen, det tog jeg som et tegn også..

Anmeld

28. februar 2012

Kay

twinny skriver:

Jeg drømte flere gange det ville blive en dreng... Og der lå sørme også to drenge....

Så jeg havde det på fornemmelsen... Men det kunne være jeg sååå gerne ville have en dreng.

jeg tænker også om vores "fornemmelser" er udtryg for hvad vi egentlig gerne vil havde?  

Anmeld

28. februar 2012

Kay

lhn89 skriver:

Jeg havde på fornemmelsen at vi skulle have en pige 

Jeg så automatisk mest på tøj og legetøj til piger, og det blev også en skøn lille pige 

jeg kigger også mest på pige tøj.... hihi...

Anmeld

28. februar 2012

lukasmor

Jeg viste bare at det var en dreng fra dag 1. af .. Meeeen det har jeg så også altid været sikker på at jeg ville få, når jeg engang blev gravid

Dog drømte jeg tit det blev en pige men nej nej, den var altså god nok

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Gry91 skriver:

Jeg havde en klar fornemmelse af at vi skulle have en dreng, og det skal vi

Jeg har også haft flere drømme hvor det var en pige, men der er ingen tvivl på scanningsbillederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.