Jeg syntes man skal gøre hvad man føler for men med måde.
Jeg ryger ikke og har aldrig gjort det.
Jeg drikker heller ikke og før min graviditet var det sjældent det skete.
Jeg farver heller ikke hår men dette gør jeg kun pga jeg allerede før jeg blev gravid var igang med at lade min egen hårfarve komme tilbage.
Alt det med at man ikke kan gå med makeup og bruge cremer med parfume i og vaske sit tøj i normalt vaskepulver syntes jeg sku er noget vås.
Arbejder selv som frisør og det er aldrig dokumenteret at det er skadeligt eller at børn af frisøre er født med misdanelser eller allergi osv osv.
Hvis man skal være så hysterisk med hvad man gør når man er gravid så kunne man jo intet gøre. Alle os som arbejder som frisøre eller kosmetikere eller i matas eller andre stederkan jo ikke bare sige op eller sygemelde os pga ''skadelige kemikaliker'', hvis det virkelig var skadeligt så ville vi nok ikke få lov at arbejde med det når vi var gravide.
Man kan jo ikke engang købe noget tøj i en normal forretning for det indeholder jo os farvestoffer og parfume som sidder på kroppen hele dagen, hvis vi skal se på det på den måde.
Så de ting der er logiske syntes jeg man skal holde sig fra.
Såsom rygning og alkohol da dette altid har været usundt og skadeligt for kroppen.
Alt andet er hysteri i mine øjne.
Anmeld