Hvad gør I/gør I ikke under graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

grøn · ært

morbibi skriver:

Lige min holdning og så skal det jo siges, at sundhedsstyrelsen ændrer sine regler engang imellem, så mon ikke bare, vi skal stå ved det vi selv gør, med god samvittighed

enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Ønskebarnet12

Jeg tror det forskelligt fra kvinder til kvinder, jeg har så haft en del kvalme, og kun haft lyst til bestemte retter, og de har ikke været spor sunde, spiser en del lakrids, og jeg bruger da helt almindelig shampoo med parfume som før, bruger min almindelig creme til ansigtet og kroppen og bruger regelmæssigt makeup, jeg synes bare du skal gøre det sådans som du bedst kan klare.. 

Selvfølgelig skal du ikke drikke eller ryge, 

Ikke spis tun, og prøv at spis sundt, men hvis du har kvalme kan det godt være svært at spise alt..

Anmeld

26. februar 2012

roenlund

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tror det forskelligt fra kvinder til kvinder, jeg har så haft en del kvalme, og kun haft lyst til bestemte retter, og de har ikke været spor sunde, spiser en del lakrids, og jeg bruger da helt almindelig shampoo med parfume som før, bruger min almindelig creme til ansigtet og kroppen og bruger regelmæssigt makeup, jeg synes bare du skal gøre det sådans som du bedst kan klare.. 

Ikke spis tun, og prøv at spis sundt, men hvis du har kvalme kan det godt være svært at spise alt..

Bare lige som en oplysning må man gerne spise dåsetun

Anmeld

26. februar 2012

Ønskebarnet12

roenlund skriver:

Bare lige som en oplysning må man gerne spise dåsetun

jeg ved ikke om man må eller ikke må, men jeg fik bare vide af min læge at jeg ikke sku spise tun

Anmeld

26. februar 2012

roenlund

Ønskebarnet12 skriver:

jeg ved ikke om man må eller ikke må, men jeg fik bare vide af min læge at jeg ikke sku spise tun

Der er fordi de store rovfisk har et meget højt indhold af kviksølv, hvor de tun der bliver brugt til tun på dåse er meget små fisk og derfor har de ikke samme mængde kviksølv.

Mere hvis du nu var glad for tun så behøvede du ikke at holde dig helt fra det

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Mht. anti-deo så virker det her mærke rigtigt godt! Efter brug af det en gang i døgnet (hvor du sørger for at bruge rigeligt af det), så er det overhovedet ikke nødvendigt at bruge øvrige kemikalier til at "kvæle svedlugten" med, for den er ikke tilstede!

Den fåes både som stick og spray. Jeg har købt en spray. (Den er dyr) og har herefter købt sticks, som jeg knuser og putter så lidt krystaller i vand i sprayen, jeg refiller med vand indtil krystallerne er helt forsvundet og når de er helt forsvundet refiller jeg med krystaller. På den måde bliver det meget billigere!

Tro mig, hvis du bruger lidt ekstra tid på at påføre det grundigt, kan du slet ikke lugte armsveden. Og jeg ved hvad jeg taler om da jeg lugter meget af GNU når jeg ikke bruger noget! (Uudholdeligt af gnu)

OBS! Du skal vaske dig under armene inden brug af sticken, hvis du vælger kun at bruge den, da svedlugten ellers kan hænge ved i krystallerne i sticken og det er ikke så rart! Sticken skal derfor også vaskes og lige tørres med et stykke toiletpapir inden du pakker den sammen igen.

http://www.matas.dk/do2-deo-crystal-stift

http://www.matas.dk/do2-deo-crystal-spray

Der står følgende:.... Fri for problematisk indhold af bl.a. parfume, konserveringsmidler, sprit og aluminiumklorid.

...Så nu behøver du ikke bruge kemikalier under armene mer heller!

Dem har jeg prøvet, eller i hvert fald roll on, og den virkede heller ikke desværre....

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har bestemt heller ikke spist særlig sundt pga min kvalme... Det var enten hvidt brød eller ingenting, så jeg valgte altså det hvide og knap så sunde brød...

Men shampoo har jeg som sagt heller ikke skiftet ud (endnu i hvert fald) og antideo er med parfume.... Men jeg ellers synes jeg heller ikke jeg har foretaget de store ændringer..

Ryger ikke og drikker kun meget sjældent så det har ikke været svært at holde mig fra det....

Har også hørt man gerne må spise tun med måde.. jeg har da spist sushi et par gange med tun, men det er jo minimalt hvad man får der, så det går nok...

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har bestemt heller ikke spist særlig sundt pga min kvalme... Det var enten hvidt brød eller ingenting, så jeg valgte altså det hvide og knap så sunde brød...

Men shampoo har jeg som sagt heller ikke skiftet ud (endnu i hvert fald) og antideo er med parfume.... Men jeg ellers synes jeg heller ikke jeg har foretaget de store ændringer..

Ryger ikke og drikker kun meget sjældent så det har ikke været svært at holde mig fra det....

Har også hørt man gerne må spise tun med måde.. jeg har da spist sushi et par gange med tun, men det er jo minimalt hvad man får der, så det går nok...

Anmeld

26. februar 2012

Anonym

Hvis jeg skal være ærlig.. Syntes jeg i går alt for meget op i hvad man ikke må.. Men det vælger folk selvfølgelig selv.. Så længe man ikke ryger og drikker alkohol.. efter min mening... Der er ikk sket noget med de børn, hvor moren fx har brugt noget med parfume eller farvet hår..

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis jeg skal være ærlig.. Syntes jeg i går alt for meget op i hvad man ikke må.. Men det vælger folk selvfølgelig selv.. Så længe man ikke ryger og drikker alkohol.. efter min mening... Der er ikk sket noget med de børn, hvor moren fx har brugt noget med parfume eller farvet hår..

Og hvis man tænker på hvad vores forældre gjorde da de var gravide med os... de både røg, drak, brugte parfume og spiste fuldstændig som de ville... Min mor har da så vidt jeg ved ikke taget nogle hensyn... og jeg er vist rimelig normal hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.