Kris89 skriver:
jeg synes i skal tage en snak med ham bondemanden... det kan jo også være han har et lille stykke jord tæt på, som er græs altid, altså som han ikke pløjer og sår om. sådan to små heste, shetlændere eller islændere laver ikke mange spor i græsset om vinteren, hvis der er plads nok, så måske kan i endda få lov at lade dem gå der om vinteren også, så i bare skla anskaffe et skur de kan gå ind i om vinteren - og WUPTI, så kan i have heste 
synes ikke det er optimalt, hvis i KUN har jeres have... det kunne være et alternativ at have dem hjemme om vinteren, men synes klart i skla finde et sted de kan gå om sommeren.
Jamen det gode er at marken ikke bliver pløjet
Der går jo køer, men ikke om vinteren, så det er bestemt en mulighed.
Man mangler stadig for en sikkerhedsskyld at vide hvor meget plads en hest skal have, mærkeligt det ikke står på nettet, måske det kun hedder 800 til 4 heste og alt derover 200 kvm oven i, men med en eller to heste er det måske slet ikke så meget plads de skal have krav på, så passer alt det jeg ser, og her er mange heste i byen 
Og ifl det link forstod jeg at, mortionerede de 2 timer så var der ingen krav på en fold. Men lidt vlle de evt få alligevel, hvis marken ikke var en mulighed, tror nu jeg har forstået det rigtigt.
Anmeld