kitra skriver:
Jeg synes måske du reagerer lidt voldsomt. Da jeg som 9 årig fik min første hest en nordbagger vidste jeg ikke ret meget om en hest og det gjorde min far heller ikke. Jeg havde dog en veninde som havde haft hest hele livet så dem kunne vi rådfører os med. Men det er sku ikke en videnskab at ha hest. Self skal man vide hvad den spiser og at den skal til smed osv men rolig nu det er ikke en rumraket mere vanskeligt er det vist ikke. Mine heste lever på bedste vis utroligt nok da jeg ikke har studeret heste på uni
. men hver sin sag synes bare lige det er i overkanten med den reaktion.
Ja jeg Synes os det var en vildsom reaktion, os især fordi meget af det hun skrev ikke stemte overens med det jeg havde skrevet i tråden, til trods for at hun påstod at have læst det HELE som hun sagde :p
Synes nu at når forholdene er i orden, har redet på min families to heste hele min barndom, på ridebane, skove, stier, galoperet over marker og langs stranden og har selvf passet dem på ligefod, mad, strigle,lukker ind og ud, enten på græs eller jordfold og det var mange år, hele min barndom
2 skønne nordbakker. (dette er dig først nævnt nu )Og alligevel skriver jeg At nogle års erfarring forhåbentlig ville gøre mig kompetent nok til at måtte eje en hest, men nej nej, for man lærer hele livet får jeg afvide ? Ja men hva så med børn, skal man så droppe dem fordi man kun har prøvet at være barnepige og ikke " ved" om man egner sig som fordi det har man ikke prøvet ? Sådan er det jo for alle, og hvis man lærer om hesten hele densliv og derfor ikke må få hest af den grund kunne ingen da få hest så
, det er umuligt 
Anmeld