Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Jeg er PCO'er + et s,, Pcos .. Men der var næsten ingen cyster til sidste scanning pga vægtab og metformin .. og hun sagde hun  var sikker på vi snart blev naturligt gravide.. og BUM Samme måned som hun sagde det blev jeg gravid 

Det hedder uden s nu Det ændrede navn for nogle år siden, lige før jeg blev tjekket for det i starten af 09

Lækkert, hun må havde set det før, men sejt det alligevel var så tydeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Det hedder uden s nu Det ændrede navn for nogle år siden, lige før jeg blev tjekket for det i starten af 09

Lækkert, hun må havde set det før, men sejt det alligevel var så tydeligt.

Ja det synes jeg også Okay vidste ikke det var blevet ændret .. men har stadigvæk Pco så .. hehe Nu håber jeg bare det lille liv vokser sig stort og stærkt 

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Camillos skriver:

dejligt

hvorfor synes jeg der føles som så lang tid til jeg er 7+0 .. er 5+4 så længe er der jo heller ikke til .. på mandag er jeg 6+2, så er der måske lidt håb for jeg kan se noget mere.. århh håber sådan

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Ja det synes jeg også Okay vidste ikke det var blevet ændret .. men har stadigvæk Pco så .. hehe Nu håber jeg bare det lille liv vokser sig stort og stærkt 

Det er fantastisk, at man kan blive så glad og stolt, så tæller du bare ned til november

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Det er fantastisk, at man kan blive så glad og stolt, så tæller du bare ned til november

20 oktober  20/10- 2012 sagde Gyn 

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

20 oktober  20/10- 2012 sagde Gyn 

Jamen det gør det bare bedre, så burde du føde aller senest de første dag i november

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Jamen det gør det bare bedre, så burde du føde aller senest de første dag i november

Ja nemlig ja.. så nu ser vi.. synes godt nok ugerne op til de næste scanninger går frygteligt langsomt!  Håber alt er vel inde i min mave..  

Anmeld

22. februar 2012

jeanne-skat

Tillykke

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

Tillykke

hehe tak men der er nu intet der er helt sikkert .. bare en lille update på min uro

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Ja nemlig ja.. så nu ser vi.. synes godt nok ugerne op til de næste scanninger går frygteligt langsomt!  Håber alt er vel inde i min mave..  

Kender det alt for godt, sidst graviditet blødte jeg natten op 12+0, puha jeg var bange, men alt var vel derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.