Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Nessie

Camillos skriver:

hvornår skal du til første scanning ?  

Det skal jeg 1. marts, og synes der er lææææænge til

I de her dage går jeg hver anden time og tænker at der er liv, og hver anden at der ikke er længere, så puha, det må altså godt dnart tage og blive 1. marts, så vi kan få vished

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Det skal jeg 1. marts, og synes der er lææææænge til

I de her dage går jeg hver anden time og tænker at der er liv, og hver anden at der ikke er længere, så puha, det må altså godt dnart tage og blive 1. marts, så vi kan få vished

hvor langt er du så ved 1 skanning? Ja uha kender det godt, med de små blødninger jeg har haft on/off af gammelt blod har på det siidste gjort mig mega hysterisk 

Så er der lidt farvet udflåd når jeg tørrer mig, så er der intet, så er der noget, så er der intet, det svinger hele tiden. Det samme med mine ømme bryster, de har været meget mindre ømme den sidste uge, og i morges da jeg vågnede var kvalmen der og de ømme bryster er virkelig kommet Retur! ... Gosh.. den dumme ventetid

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hurra... Denne opdate er gået min næse forbi.. Hvor er det dejligt....
YAY.. Tillykke med det...

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Hurra... Denne opdate er gået min næse forbi.. Hvor er det dejligt....
YAY.. Tillykke med det...

Tosse du har ligesom skrevet på den 1 gang  Men tak skal du ha. Er ked af at hører om det du lige har været udsat for igen 

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Camillos skriver:

hvor langt er du så ved 1 skanning? Ja uha kender det godt, med de små blødninger jeg har haft on/off af gammelt blod har på det siidste gjort mig mega hysterisk 

Så er der lidt farvet udflåd når jeg tørrer mig, så er der intet, så er der noget, så er der intet, det svinger hele tiden. Det samme med mine ømme bryster, de har været meget mindre ømme den sidste uge, og i morges da jeg vågnede var kvalmen der og de ømme bryster er virkelig kommet Retur! ... Gosh.. den dumme ventetid

Jeg vil være 8+1, så det er også meget passende med at fostret de andre gange har været gået til på det tidspunkt.
Så de skal ikke tale så megett til mig den dag, bare få mig på briksen så vi kan se hvordan det står til derinde.

det er frygteligt med den her ventetid. Man siger til sig selv at man ikke skal gå og analysere kroppens signaler, men gør det jo alligevel. Og jeg ved jo at jeg alligevel ikke kan stole på det. Gik rundt med et dødt foster i 3-4 uger men havde alle graviditetssymptomer for fuld styrke

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Jeg vil være 8+1, så det er også meget passende med at fostret de andre gange har været gået til på det tidspunkt.
Så de skal ikke tale så megett til mig den dag, bare få mig på briksen så vi kan se hvordan det står til derinde.

det er frygteligt med den her ventetid. Man siger til sig selv at man ikke skal gå og analysere kroppens signaler, men gør det jo alligevel. Og jeg ved jo at jeg alligevel ikke kan stole på det. Gik rundt med et dødt foster i 3-4 uger men havde alle graviditetssymptomer for fuld styrke

Ja man kan gå med det længe, desværre Jeg har nu efter at have forstået ordet MA, haft 4 MA og ikke SA Så jeg har prøvet det samme.. men det håber vi ikke er tilfældet her .. Okay, så du er i uge 7 nu  ? Så er vi alligevel tættere på hinanden end jeg troede mht graviditeten.. Det kan være vi følges ad så 

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Tosse du har ligesom skrevet på den 1 gang  Men tak skal du ha. Er ked af at hører om det du lige har været udsat for igen 

Ej har jeg??? PINLIGT!!!!!
Det har jeg vist skudt ud af hovedet, men der er så meget jeg har skudt ud de sidste par dage..

Tak. <3 Jeg har set din besked i tråden, jeg har bare ikke overskud til at svare alle på en dag....

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej har jeg??? PINLIGT!!!!!
Det har jeg vist skudt ud af hovedet, men der er så meget jeg har skudt ud de sidste par dage..

Tak. <3 Jeg har set din besked i tråden, jeg har bare ikke overskud til at svare alle på en dag....

Det er forståeligt Og ja du har svaret at den var fin og rund, og et godt tegn havde du vidst fået afvide af en jordmoder. 

Nu må vi se hvad der sker de næste par uger.. skal til scanning igen imorgen 

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Det er forståeligt Og ja du har svaret at den var fin og rund, og et godt tegn havde du vidst fået afvide af en jordmoder. 

Nu må vi se hvad der sker de næste par uger.. skal til scanning igen imorgen 

Jaaa, ahr lige fundet mig svar. Kan sagtens huske det nu..
Blev bare helt WUHUU da jeg lige læste det igen.. <3

Jeg kan så fortælle dig (UDEN AT GØRE DIG BANGE FOR NORMALT ER EN RUND SÆK ET GODT TEGN.) at min sæk stadig var total rund og meget flot. Det undrede overlægen lidt men ja, man skal ikke altid forstå ens krop. <3

Glæder mig tila t se billede igen imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.