Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Hvor meget tabte du dig?
Hvor meget tabte du dig?
jeg tabte mig 12,4 kg .. ... og bum så var den der..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: jeg tabte mig 12,4 kg .. ... og bum så var den der..
Hvor er det et fint billede
Fortsætter med at , så vi kan få vores små efterårs børn
Kofoed. skriver: Lækkert, er du pco eller bare som mig, "lidt" for stor.
Lækkert, er du pco eller bare som mig, "lidt" for stor.
Jeg er PCO'er + et s,, Pcos .. Men der var næsten ingen cyster til sidste scanning pga vægtab og metformin .. og hun sagde hun var sikker på vi snart blev naturligt gravide.. og BUM Samme måned som hun sagde det blev jeg gravid
Frk-Lotusblomst skriver: Skønt..ydermere kan jeg se at sækken er flot rund indtil videre. Det er også et godt tegn.
Skønt..ydermere kan jeg se at sækken er flot rund indtil videre. Det er også et godt tegn.
er det det ? ... det var godt.. hehe Tak det lyder dejligt Ihhh altså .. kan næsten ikke få hænderne ned
Nessie skriver: Hvor er det et fint billede Fortsætter med at , så vi kan få vores små efterårs børn
Tak nessie Ja vi håber på et fortsat går godt for os begge Ihhh .. der er længe til synes jeg
Camillos skriver: Tak nessie Ja vi håber på et fortsat går godt for os begge Ihhh .. der er længe til synes jeg
He he ja,helt vildt længe
Første skanning skal bare lige overståes, så kan vi trække vejret lidt bedre og have lidt mere ro på
Rinepigen skriver: Tillykke med den lille i maven hvor er det dejligt for jer Tænke på om jeg måtte spørge om du selv har betalt for en tidlig scanning ? og hvad det koster ? og skal man bare kontakte en gyn eller hvordan foregår det ? Endnu en gang stort TILLYKKE
Tillykke med den lille i maven hvor er det dejligt for jer
Tænke på om jeg måtte spørge om du selv har betalt for en tidlig scanning ? og hvad det koster ? og skal man bare kontakte en gyn eller hvordan foregår det ?
Endnu en gang stort TILLYKKE
Jeg har haft 4 SA og en graviditet uden for min livmoder. Så jeg får en del tryghedsscanninger her i starten gratis. Fordi det er vigtigt for mig at vide det går som det skal (pga psyken) og hvis fosteret går til skal de tage nogle celler prøver Osv af det for at finde ud af hvorfor jeg ikke kan gennemfører en graviditet.
Men normalt er det bestemt ikke gratis..
Nessie skriver: He he ja,helt vildt længe Første skanning skal bare lige overståes, så kan vi trække vejret lidt bedre og have lidt mere ro på
hvornår skal du til første scanning ?
nej hvor er det dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128