Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Kender det alt for godt, sidst graviditet blødte jeg natten op 12+0, puha jeg var bange, men alt var vel derinde.

århh.. frygteligt.. sikke en godt afslutning på din blødning.. Men det er det værste at bløde.. mit har altid endt dårligt når jeg har blødt jo... 

I søndags inden scanningen da jeg kom hjem fra arbejde og havde smerter kl 23 om aftenen, havde jeg meget farvet udflåd (Lyserødt/brunligt). Jeg kunne kun trøste mig med jeg skulle til scanning mandag. Heldigvis så det endnu fint ud mente gyn. Nu efter 3 dages ro fra arbejde har jeg intet farvet udflåd mere.. Så det ser jeg også som posetivt. Jeg håber bare ikke det kommer igen. Man bliver så nervøs for om blødningen kommer igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Je

århh.. frygteligt.. sikke en godt afslutning på din blødning.. Men det er det værste at bløde.. mit har altid endt dårligt når jeg har blødt jo... 

I søndags inden scanningen da jeg kom hjem fra arbejde og havde smerter kl 23 om aftenen, havde jeg meget farvet udflåd (Lyserødt/brunligt). Jeg kunne kun trøste mig med jeg skulle til scanning mandag. Heldigvis så det endnu fint ud mente gyn. Nu efter 3 dages ro fra arbejde har jeg intet farvet udflåd mere.. Så det ser jeg også som posetivt. Jeg håber bare ikke det kommer igen. Man bliver så nervøs for om blødningen kommer igen 

Jeg har også prøvet at det selv og dengang var der ingen smerter, men mere og mere blød.

Du må forholde dig roligt. Har du overvejet at blive sygemeldt indtil 2. trimester?

Anmeld

22. februar 2012

WonderMOM

Camillos skriver:

Ja piger så kom jeg til gyn og scanning. Hun stak nærmest scanneren op og mindre end 2 sek efter siger hun Ja, der er en fin blommesæk her. Hun har regnet mig til at være 5+2 min blommesæk er 5,9 mm, så det var virkelig flot fortalte hun. Ydermere sidder den hvor den skal, og der var en lille hvid prik i fostersækken, så der er ved at blive udviklet et FOSTER!! 

Jeg fortalte hende om mine smerter under arbejdet søndag, og min begyndende blødning. Hun sagde jeg skulle sygemeldes med det samme, da der er nogle kvinder der har nemt ved at abortere i første trimester, og kroppen bliver belastet.

I får lige et billede, som blev taget i mandags 

Nøj, hvor er den fin og store... Ønsker hjerteligt (hvis der noget der hedder) at det virkelig lykkes for jer den her gang.. Kan virkelig ikke tænke på hvor hård det må have været at miste..

En råd fra mig, gør som din læge siger og slap af fra alt det arbejde.. Og håber at du allerede har gjort det, og ønsker det aller bedste for jer fremover

Anmeld

23. februar 2012

jeanne-skat

Camillos skriver:

hehe tak men der er nu intet der er helt sikkert .. bare en lille update på min uro

jeg  for det nok skal gå denne gang.. nu må det være din tur

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Jeg har også prøvet at det selv og dengang var der ingen smerter, men mere og mere blød.

Du må forholde dig roligt. Har du overvejet at blive sygemeldt indtil 2. trimester?

Det er det min gyn var lidt ude i da jeg var oppe hos hende i mandags.. Hun sagde jeg skulle se hvordan det gik og hvis jeg stadigvæk havde lidt farvet udflåd skulle  jeg blive hjemme og det har jeg gjort .. og efter 3 dage med hvil gik det i sig selv og nu er jeg farvet udflåds fri.. Jeg tror faktisk det er jobbet der har presset min krop .. 

Nu hører jeg lige hendes vurdiering på mandag, og ser om det hele er vokset som det skal, hvis det er det tror jeg hun ligger en sygemelding til mig 

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

WonderMOM skriver:

Nøj, hvor er den fin og store... Ønsker hjerteligt (hvis der noget der hedder) at det virkelig lykkes for jer den her gang.. Kan virkelig ikke tænke på hvor hård det må have været at miste..

En råd fra mig, gør som din læge siger og slap af fra alt det arbejde.. Og håber at du allerede har gjort det, og ønsker det aller bedste for jer fremover

Jaee er den ikke bare fin  hehe .. Tak skal du ha, jeg har sygemeldt mig ind til på mandag og så må jeg snakke med gyn om hvad hun synes igen ingen farvet udflåd mere det hele er normalt efter 3 dages hvile ... SKØNT!

Anmeld

23. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Det er det min gyn var lidt ude i da jeg var oppe hos hende i mandags.. Hun sagde jeg skulle se hvordan det gik og hvis jeg stadigvæk havde lidt farvet udflåd skulle  jeg blive hjemme og det har jeg gjort .. og efter 3 dage med hvil gik det i sig selv og nu er jeg farvet udflåds fri.. Jeg tror faktisk det er jobbet der har presset min krop .. 

Nu hører jeg lige hendes vurdiering på mandag, og ser om det hele er vokset som det skal, hvis det er det tror jeg hun ligger en sygemelding til mig 

Det håber jeg for jer. Nu skal der ikke ske babyen noget.

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Det håber jeg for jer. Nu skal der ikke ske babyen noget.

Nej præcis.. .. der må endelig ikke ske noget nu det ser så fint ud til at starte med... 

Har lige set på nettet der er noget der hedder CRL mål ? Ved du om det er på foster, eller på blommesækken ? 

for hun har målt mig til 5,9mm , men tror det er blommesækken hun målte sidst.. 

Anmeld

23. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Nej præcis.. .. der må endelig ikke ske noget nu det ser så fint ud til at starte med... 

Har lige set på nettet der er noget der hedder CRL mål ? Ved du om det er på foster, eller på blommesækken ? 

for hun har målt mig til 5,9mm , men tror det er blommesækken hun målte sidst.. 

Det er fostret fra hoved top til numsen. Det bliver målt hver gang, indtil md.

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Det er fostret fra hoved top til numsen. Det bliver målt hver gang, indtil md.

Okay tak så jeg vil kunne forvente hun kan måle et foster på 6,0 mm på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.