Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.257 visninger
79 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Camillos

Ja piger så kom jeg til gyn og scanning. Hun stak nærmest scanneren op og mindre end 2 sek efter siger hun Ja, der er en fin blommesæk her. Hun har regnet mig til at være 5+2 min blommesæk er 5,9 mm, så det var virkelig flot fortalte hun. Ydermere sidder den hvor den skal, og der var en lille hvid prik i fostersækken, så der er ved at blive udviklet et FOSTER!! 

Jeg fortalte hende om mine smerter under arbejdet søndag, og min begyndende blødning. Hun sagde jeg skulle sygemeldes med det samme, da der er nogle kvinder der har nemt ved at abortere i første trimester, og kroppen bliver belastet.

I får lige et billede, som blev taget i mandags 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Ja piger så kom jeg til gyn og scanning. Hun stak nærmest scanneren op og mindre end 2 sek efter siger hun Ja, der er en fin blommesæk her. Hun har regnet mig til at være 5+2 min blommesæk er 5,9 mm, så det var virkelig flot fortalte hun. Ydermere sidder den hvor den skal, og der var en lille hvid prik i fostersækken, så der er ved at blive udviklet et FOSTER!! 

Jeg fortalte hende om mine smerter under arbejdet søndag, og min begyndende blødning. Hun sagde jeg skulle sygemeldes med det samme, da der er nogle kvinder der har nemt ved at abortere i første trimester, og kroppen bliver belastet.

op

Anmeld

22. februar 2012

maryjane

Held og lykke med graviditeten  

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

Camillos skriver:

Hejsa, har fulgt dig lidt på sidelinien og stort tillykke med lille prik i maven 

Hvor må det være stort, når man har gennemgået en del aborter.

Stort tillykke med den vellykkede scanning 

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

maryjane skriver:

Held og lykke med graviditeten  

Tak århh jeg håber

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

hvor er det bare stort

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Meego skriver:

Hejsa, har fulgt dig lidt på sidelinien og stort tillykke med lille prik i maven 

Hvor må det være stort, når man har gennemgået en del aborter.

Stort tillykke med den vellykkede scanning 

tusind tak .. Ja nu skal jeg væbnes med tålmodighed indtil uge 7 hvor vi forhåbentlig ser hjerteblink , men jeg skal til scanning igen på mandag for at se om det er vokset...  tror hun vil følge mig indtil vi har set hjerteblink ..

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

hvor er det bare stort

Ja, hun sagde det var sjældent man kunne se så meget på en tidlig scanning, så det var fantastisk.. 

Anmeld

22. februar 2012

FrkLarsen

Camillos skriver:

tusind tak .. Ja nu skal jeg væbnes med tålmodighed indtil uge 7 hvor vi forhåbentlig ser hjerteblink , men jeg skal til scanning igen på mandag for at se om det er vokset...  tror hun vil følge mig indtil vi har set hjerteblink ..

Så  jeg videre 

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Meego skriver:

Så  jeg videre 

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.