Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Nessie

Camillos skriver:

Ja man kan gå med det længe, desværre Jeg har nu efter at have forstået ordet MA, haft 4 MA og ikke SA Så jeg har prøvet det samme.. men det håber vi ikke er tilfældet her .. Okay, så du er i uge 7 nu  ? Så er vi alligevel tættere på hinanden end jeg troede mht graviditeten.. Det kan være vi følges ad så 

Jeg er 7+4 i dag

Det kunne være hyggeligt at følges ad, og få vores små efterårsbørn nogenlunde samtidig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa, ahr lige fundet mig svar. Kan sagtens huske det nu..
Blev bare helt WUHUU da jeg lige læste det igen.. <3

Jeg kan så fortælle dig (UDEN AT GØRE DIG BANGE FOR NORMALT ER EN RUND SÆK ET GODT TEGN.) at min sæk stadig var total rund og meget flot. Det undrede overlægen lidt men ja, man skal ikke altid forstå ens krop. <3

Glæder mig tila t se billede igen imorgen.

Ja naturen er grum engang imellem ... så jeg håber min sæk fortsat er rund og det går godt! .. Tak for din begejstring, ved det må være svært, at glæde sig på andres vegne for dig lige pt.. Tusind tak for din uundværlige støtte det varmer 

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Jeg er 7+4 i dag

Det kunne være hyggeligt at følges ad, og få vores små efterårsbørn nogenlunde samtidig

Årh dejligt er 6+1, hvis jeg er første gangs og du er anden gangs fødende kommer det nok til at passe ..Jeg føder lidt for tidligt og du går lidt over haha ..!  Ej skal nok være sød   for dig  

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Camillos skriver:

Årh dejligt er 6+1, hvis jeg er første gangs og du er anden gangs fødende kommer det nok til at passe ..Jeg føder lidt for tidligt og du går lidt over haha ..!  Ej skal nok være sød   for dig  

Ha ha, nej nej, den går ikke

Men er egentlig ligeglad bare jeg ikke føder d. 9. oktober, det er nemlig Daniels fødselsdag

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Ha ha, nej nej, den går ikke

Men er egentlig ligeglad bare jeg ikke føder d. 9. oktober, det er nemlig Daniels fødselsdag

Ja det kan jeg godt forstå .. kender heldigvis ingen der har fødselsdag i oktober Så spiren kan bare komme an 20/10-12  

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Camillos skriver:

Ja det kan jeg godt forstå .. kender heldigvis ingen der har fødselsdag i oktober Så spiren kan bare komme an 20/10-12  

Vi har flere, men synes nu godt at vi kan snige os uden om Daniels fødselsdag  
Jeg har termin d. 10. så det bliver spændende

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Nessie skriver:

Vi har flere, men synes nu godt at vi kan snige os uden om Daniels fødselsdag  
Jeg har termin d. 10. så det bliver spændende

Uha! 10 dages mellemrum på os .. det var dælme ikke meget  

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

<

Ja naturen er grum engang imellem ... så jeg håber min sæk fortsat er rund og det går godt! .. Tak for din begejstring, ved det må være svært, at glæde sig på andres vegne for dig lige pt.. Tusind tak for din uundværlige støtte det varmer 

<3
Underligt nok har jeg ikke svært ved det. Men har også 2 tætte veninder og en søster derr har termin 1 måned til 1,5 før jeg havde og jeg er stadig ellevild på deres vegne. Jeg bliver ikke gravid igen eller får børn ved at hade alle andre der gør det. Jovist jeg kan blive lidt misundelig men det er på den gode måde. :-)

Jeg krydser alt for dig og er gerne behjælpelig men diverse bekymringer og udbrud. :-)

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

<3
Underligt nok har jeg ikke svært ved det. Men har også 2 tætte veninder og en søster derr har termin 1 måned til 1,5 før jeg havde og jeg er stadig ellevild på deres vegne. Jeg bliver ikke gravid igen eller får børn ved at hade alle andre der gør det. Jovist jeg kan blive lidt misundelig men det er på den gode måde. :-)

Jeg krydser alt for dig og er gerne behjælpelig men diverse bekymringer og udbrud. :-)

Hvor er du altså bare et godt menneske ! Det skal du vide nørj hvor er det stort af dig! 

Tænker i al fald på dig .. og det ender nok også med jeg kommer med et udbrud eller 2 ! Nu må vi se.. 

og for dit vedkommende må 3 gang være lykkens gang! håber jeg virkelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.