Lidt ro på indtil videre nu, er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Moms

tillykke det var dejligt.

held og lykke.

det er da flot du bliver fulgt så tæt

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Ja piger så kom jeg til gyn og scanning. Hun stak nærmest scanneren op og mindre end 2 sek efter siger hun Ja, der er en fin blommesæk her. Hun har regnet mig til at være 5+2 min blommesæk er 5,9 mm, så det var virkelig flot fortalte hun. Ydermere sidder den hvor den skal, og der var en lille hvid prik i fostersækken, så der er ved at blive udviklet et FOSTER!! 

Jeg fortalte hende om mine smerter under arbejdet søndag, og min begyndende blødning. Hun sagde jeg skulle sygemeldes med det samme, da der er nogle kvinder der har nemt ved at abortere i første trimester, og kroppen bliver belastet.

I får lige et billede, som blev taget i mandags 

hvor dejligt

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Tillykke, jamen så blev du også rykket lidt i termin, bare øv det var den vej. Så skal de næste 7 uger bare gå stille og roligt, så du kan nyde din graviditet i fulde omfang. Held og lykke

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Skønt..
ydermere kan jeg se at sækken er flot rund indtil videre. Det er også et godt tegn.

Anmeld

22. februar 2012

AnonymMor

Tillykke med den lille i maven hvor er det dejligt for jer

Tænke på om jeg måtte spørge om du selv har betalt for en tidlig scanning ? og hvad det koster ? og skal man bare kontakte en gyn eller hvordan foregår det ? 

Endnu en gang stort TILLYKKE

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Tillykke, jamen så blev du også rykket lidt i termin, bare øv det var den vej. Så skal de næste 7 uger bare gå stille og roligt, så du kan nyde din graviditet i fulde omfang. Held og lykke

Tak skal du ha, ja blev rykket lidt i følge mine egne beregninger, fordi jeg havde regnet med min cyklus var længere, eller noget i den stil .. det er første gang i mit liv jeg har haft en cyklus på 28 Dage, det er pga mit vægttab .. så dejligt dejligt.. Ja nu må de 7 uger godt være overstået snart  

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Moms skriver:

tillykke det var dejligt.

held og lykke.

det er da flot du bliver fulgt så tæt

Moms

Tak, ja men det mangler også bare efter 4 sa og en grav uden for livmoderen ..  Nu vil hun være sikker på den bliver, hvis det ikke lykkes skal jeg have en udskrabning så de kan finde ud af hvor i udviklingen det går galt, så det er vigtigt at følge mig tæt.. Men vi håber udviklingen er lige tilpas.. det er den indtil videre ..

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Tak skal du ha, ja blev rykket lidt i følge mine egne beregninger, fordi jeg havde regnet med min cyklus var længere, eller noget i den stil .. det er første gang i mit liv jeg har haft en cyklus på 28 Dage, det er pga mit vægttab .. så dejligt dejligt.. Ja nu må de 7 uger godt være overstået snart  

Hvor meget tabte du dig?

Anmeld

22. februar 2012

MyBigWish

Camillos skriver:

Ja piger så kom jeg til gyn og scanning. Hun stak nærmest scanneren op og mindre end 2 sek efter siger hun Ja, der er en fin blommesæk her. Hun har regnet mig til at være 5+2 min blommesæk er 5,9 mm, så det var virkelig flot fortalte hun. Ydermere sidder den hvor den skal, og der var en lille hvid prik i fostersækken, så der er ved at blive udviklet et FOSTER!! 

Jeg fortalte hende om mine smerter under arbejdet søndag, og min begyndende blødning. Hun sagde jeg skulle sygemeldes med det samme, da der er nogle kvinder der har nemt ved at abortere i første trimester, og kroppen bliver belastet.

I får lige et billede, som blev taget i mandags 

Dejligt det gik så godt Held og lykke med graviditeten

Anmeld

22. februar 2012

JH12

Tillykke med graviditeten .. Og krydser fingre  for det lille spir vokser sig stor og stærk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.