Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

anjamichell@gmail.com

Meget mystisk for jeg kunne godtse stregen.... Endda uden briller.... På billede 1 til højre for den rigtige streg... Så venstre og så 2 x højre igen.... Hmmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Godmorgen. Øv den ikke var der denne gang.

må nok indrømme jeg har smilet lidt da jeg gennemlæste tråden, jeg troede jeg var test-o-man, men har dog aldrig skilt en digital test af.

utrolig hvad forsøget på at få børn gør ved os kvinder. og må desværre sige at det bestemt ikke bliver bedre når man først er gravid.

Krydser fingre for den er der næste gang.

Haha ja, jeg har sgi også grint lidt af mig selv, det er ingen hemmelighed

Og jeg vil gøre ALT hvad jeg kan for at tage en slapper næste gang jeg nærmer mig en test-dag - pyh.. alt andet er sgu for latterligt, bliver jo helt skræmt over mig selv!

Anmeld

23. februar 2012

banana3

JJH skriver:

Godmorgen. Øv den ikke var der denne gang.

må nok indrømme jeg har smilet lidt da jeg gennemlæste tråden, jeg troede jeg var test-o-man, men har dog aldrig skilt en digital test af.

utrolig hvad forsøget på at få børn gør ved os kvinder. og må desværre sige at det bestemt ikke bliver bedre når man først er gravid.

Krydser fingre for den er der næste gang.

årh træls med den mens 

Det er underligt at man kan være så opsat på at få de tegn, så man rent faktisk mærker dem i kroppen. 

Men jeg har tænkt meget over hvordan du kunne se nr 2 streg, var det en digitest ? 

Stort KRAM til dig søde.   virkelig for den er der næste gang 

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

årh træls med den mens 

Det er underligt at man kan være så opsat på at få de tegn, så man rent faktisk mærker dem i kroppen. 

Men jeg har tænkt meget over hvordan du kunne se nr 2 streg, var det en digitest ? 

Stort KRAM til dig søde.   virkelig for den er der næste gang 

Ja det var øv at mens kom.. Men ja, på en måde også godt nok, så ved jeg min krop virker ovenpå abort (havde MA i januar) 

Tror måske det blev sat igang efter en omgang i kanen med manden igår griner ;-)

Men skuffet er jeg da.. Det ingen hemmelighed.. Havde håbet

Anmeld

23. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Ja det var øv at mens kom.. Men ja, på en måde også godt nok, så ved jeg min krop virker ovenpå abort (havde MA i januar) 

Tror måske det blev sat igang efter en omgang i kanen med manden igår griner ;-)

Men skuffet er jeg da.. Det ingen hemmelighed.. Havde håbet

Har du prøvet at teste igen? man kan jo godt have mens, selvom man er gravid. min kusine havde alm. mens i de første 3 måneder, så man skal altså aldrig sige aldrig! 

jeg er sgu også lidt nervøs for at vi ikke har heldet med os denne gang, jeg har ikke længere følelsen, eller de små rare tegn.. 

Anmeld

23. februar 2012

MortilElias2010

Kan intet se, og tror altså ikke man ved at skille instrumentet ad hjælper på resultatet

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Har du prøvet at teste igen? man kan jo godt have mens, selvom man er gravid. min kusine havde alm. mens i de første 3 måneder, så man skal altså aldrig sige aldrig! 

jeg er sgu også lidt nervøs for at vi ikke har heldet med os denne gang, jeg har ikke længere følelsen, eller de små rare tegn.. 

Jeg har ikke testet igen, men kan da godt være jeg lige skulle prøve imorgen tidlig.

Kom bag på mig for var ret sikker på at der var bid. Mave oppustet om aftenen, masser af fornemmelser som minder om ligament smerter, følsomme brystvorter og spændinger i dem. Endda - fugtige brystvorter, som om der kom mælk ud (har jeg oplevet andre som har født før også har oplevet)

Derudover, kvalme, øget lugtesans og den her intense følelse af at der var bid.

Fandme tarveligt at kroppen kan opføre sig sådan. Eller psyken. Måske jeg ønskede det så brændende at jeg ligefrem producerer mælk  Ligesom man hører dyr kan gøre *griner*

Ej men altså

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Var det almindelig menstruation og kom den første så bare til tiden?

Hvordan fandt hun så på at teste alligevel, trods hun blødte?

Interessant historie

Anmeld

23. februar 2012

banana3

hun havde ganske alm. mens som kom til tiden alle 3 gange, så derfor troede hun ikke hun var gravid. det viste sig dog kort efter 3 mens, at hun var gravid, endda med enæggede tvillinger 

hun havde haft følelsen og symp. på at være gravid, men da hun fik første mens afviste lægen det 

Anmeld

23. februar 2012

banana3

banana3 skriver:

hun havde ganske alm. mens som kom til tiden alle 3 gange, så derfor troede hun ikke hun var gravid. det viste sig dog kort efter 3 mens, at hun var gravid, endda med enæggede tvillinger 

hun havde haft følelsen og symp. på at være gravid, men da hun fik første mens afviste lægen det 

så pas heller på, det kan være der er 4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.