Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er ganske korrekt,at den først måler fra 50 af.

Årsagen til at den har ry for at være følsom,er at de skriver den kan måle fra 4 dage før mens,men jeg kender nu ikke til nogen hvor det er tilfældet,så det er i min verden ene og alene,et salgs trick,som jo tydligvis virker,da alt for mange på nettet,anbefaler at man skal bruge den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Det er ganske korrekt,at den først måler fra 50 af.

Årsagen til at den har ry for at være følsom,er at de skriver den kan måle fra 4 dage før mens,men jeg kender nu ikke til nogen hvor det er tilfældet,så det er i min verden ene og alene,et salgs trick,som jo tydligvis virker,da alt for mange på nettet,anbefaler at man skal bruge den.

Okay tak - der er meget delte meninger om hvor meget den måler på, fornemmes tydeligt når man googler:-)

Ku sjovt nok ikk finde det i brugsanvisning

Anmeld

22. februar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

Er helt forvirret... please help... - kan i se noget??

jeg kan godt se den streg. og ærligt da jeg skulle teste og bestemt ikke var gravid, var der INGEN streg at se, ikke engang så man kunne forstille sig den var der.

så synes det er ret underligt.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Gadinas vide om man så i virkelighed ka stole på de svage ekstra streger men maskinen bare viser 'ikke gravid' fordi den ikk er stærk nok til at den reagerer..

Og de som så siger de ikk var gravide trods den svage streg - de er så endt i 'bio-aborter' uden de tænker over det??

Det da en teori ?

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

jeg kan godt se den streg. og ærligt da jeg skulle teste og bestemt ikke var gravid, var der INGEN streg at se, ikke engang så man kunne forstille sig den var der.

så synes det er ret underligt.

Hmm ja.. Det ku godt forklare den teori jeg lige harskrevet?

Den viser streg hvis der ER hcg at spore.. Men ka jo ende i bio abort, især når man tester tidligt?

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Gadinas vide om man så i virkelighed ka stole på de svage ekstra streger men maskinen bare viser 'ikke gravid' fordi den ikk er stærk nok til at den reagerer..

Og de som så siger de ikk var gravide trods den svage streg - de er så endt i 'bio-aborter' uden de tænker over det??

Det da en teori ?

jeg har ofte hørt at der stort set ALTID er to streger på en digital test, det er bare sådan de er lavet - men det ikke er ens betydning med man er gravid.. har du prøvet at teste med en ikke digitaltest efterfølgende og se hvad den siger?

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg har ofte hørt at der stort set ALTID er to streger på en digital test, det er bare sådan de er lavet - men det ikke er ens betydning med man er gravid.. har du prøvet at teste med en ikke digitaltest efterfølgende og se hvad den siger?

Nej er blevet "test-skræmt"... så prøver at lade være og vente til fredag, hvis jeg kan

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nej er blevet "test-skræmt"... så prøver at lade være og vente til fredag, hvis jeg kan

det lyder også som en rigtig god ide synes jeg så må du huske at opdatere hvad der sker

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen :-) nå ingen baby denne gang, mens kom i nat. Det okay, så har jeg fået svar og ska ikk længere gå og vente bare træls at min krop og psyke har haft drillet mig sådan og givet falske symtomer på alt muligt men pyt, vi fortsætter og på et tidspunkt ska det nok lykkedes.

Er egentlig glad for at ha fået besked, så man ovre den følelsesmæssige 'rutschetur'

Tak for svar og støtte :-)

Anmeld

23. februar 2012

JJH

Anonym skriver:

Godmorgen :-) nå ingen baby denne gang, mens kom i nat. Det okay, så har jeg fået svar og ska ikk længere gå og vente bare træls at min krop og psyke har haft drillet mig sådan og givet falske symtomer på alt muligt men pyt, vi fortsætter og på et tidspunkt ska det nok lykkedes.

Er egentlig glad for at ha fået besked, så man ovre den følelsesmæssige 'rutschetur'

Tak for svar og støtte :-)

Godmorgen. Øv den ikke var der denne gang.

må nok indrømme jeg har smilet lidt da jeg gennemlæste tråden, jeg troede jeg var test-o-man, men har dog aldrig skilt en digital test af.

utrolig hvad forsøget på at få børn gør ved os kvinder. og må desværre sige at det bestemt ikke bliver bedre når man først er gravid.

Krydser fingre for den er der næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.