Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Tror ikke det er meningen man skal skille den ad for at få det rigtige svar  

Ej hvis den siger ikke gravid, så er den der desværre nok ikke denne gang. Eller måske er det for tidligt i forløbet at teste? Vent et par dage og prøv igen.... 

Ved godt du har ret og ved ik hvorfor jeg skilte den ad  Tror simpelthen det fordi jeg ik ville tro på den... føler mig gravid og har det intenst på fornemmelsen...skørt.. så ved ik lige hvad der skete for mig

Det her projekt baby ka da gøre de mest fornuftige kvinder lidt skøre... syns da selv normalt jeg er rimelig fornuftig og logisk tænkende, men føler jeg mig ik lige nu *griner*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Har ingen erfaringer eller noget..

Vil bare sige at jeg godt kan ane en blå streg ved siden af..

Men tror desværre ikke at der er andet for at vente nogle dage og så teste igen.. For uanset hvor meget vi analysere på det, bliver du jo hverken mere eller mindre gravid af den grund..

for at der snart vil komme to helt fine streger..

Tak fordi du svarede, så det ik kun mig som ka se den

Tak fordi du krydser

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Jeg kan godt ANE en streg, længst mod "tisse" dimsen .. 

Men vil vente et par dage, og teste igen

Tak fordi du svarede..

Jeg venter.. køber ik flere tests før om dage.. måske i weekenden.. måske... Men IKKE FØR

Tak

Anmeld

21. februar 2012

>>Carina<<

Jeg kan godt se en streg 2 men ville nok vente nogle dage og prøve igen for at få et evt tydeligere svar.

Håber den viser hvad du ønsker :-)

Anmeld

21. februar 2012

sandorff

Anonym skriver:

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

Er helt forvirret... please help... - kan i se noget??

jeg syntes at; af en utydelig streg er den tydelig... giver det mening

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Ved du hvad, jeg kan faktisk på det første billede ane den ganske lidt, men mon ikke du skal vente med at tage en om en 3-4 dages tid men jeg er enig med dig i at den kan anes 

Taak fordi du siger det, så føler jeg mig mindre flov

Venter nogle dage... tak

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

jeg syntes at; af en utydelig streg er den tydelig... giver det mening

Ehm

Uddyb gerne??

Anmeld

21. februar 2012

sandorff

Anonym skriver:

Ehm

Uddyb gerne??

det er en MEGET utydelig streg der er der, som viser der er en graviditet. men taget i betragtning af at den er utydelig, er den tydelig...

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Søgte lige på clearblue her på baby.dk og fandt denne tråd

https://www.baby.dk/debat/96899pi2/proever-at-blive-gravid/clearblue-testen-sikker.aspx

Der er en anden som har skilt den ad og oplevet det samme...

Anmeld

21. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

Er helt forvirret... please help... - kan i se noget??

Du må ikke skille en clearblue digital test ad. Der vil næsten altid være to streger ligemeget hvad resultatet siger, så det kan du slet ikke regne med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.