Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.484 visninger
54 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

Er helt forvirret... please help... - kan i se noget??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

umidlbart kan jeg altså ikke se nogen streg

men hvis den ikke siger gravid, må jeg jo nok desværre sige at jeg ikke tror du er gravid

Anmeld

21. februar 2012

Emily2012<3

Jeg kan godt ane der er noget ved siden af.. Men måske det er overskudsfarve..

Jeg ville vente nogle dage og så tage en test og se hvad den siger, og hvis der kommer tvivl på den, så ville jeg købe en ny clearblue test.

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

umidlbart kan jeg altså ikke se nogen streg

men hvis den ikke siger gravid, må jeg jo nok desværre sige at jeg ikke tror du er gravid

Den er også mega svag... men ka godt skimte den selv.. og syns også jeg ka på billederne, men det er ret svært

Føler mig lidt flov...

Anmeld

21. februar 2012

mpr

Syntes jeg kan skimte et eller andet meget lyseblåt men tror det desværre ikke, men du siger jo også at du tager den før tid..

Prøv at bide i toldmodigheden og vent til du er gået over tid og se der

Anmeld

21. februar 2012

BabyMiracle <3

Jeg kan godt ANE en streg, længst mod "tisse" dimsen .. 

Men vil vente et par dage, og teste igen

Anmeld

21. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Har ingen erfaringer eller noget..

Vil bare sige at jeg godt kan ane en blå streg ved siden af..

Men tror desværre ikke at der er andet for at vente nogle dage og så teste igen.. For uanset hvor meget vi analysere på det, bliver du jo hverken mere eller mindre gravid af den grund..

for at der snart vil komme to helt fine streger..

Anmeld

21. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Ved du hvad, jeg kan faktisk på det første billede ane den ganske lidt, men mon ikke du skal vente med at tage en om en 3-4 dages tid men jeg er enig med dig i at den kan anes 

Anmeld

21. februar 2012

Loa

Tror ikke det er meningen man skal skille den ad for at få det rigtige svar  

Ej hvis den siger ikke gravid, så er den der desværre nok ikke denne gang. Eller måske er det for tidligt i forløbet at teste? Vent et par dage og prøv igen.... 

Anmeld

21. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Den er også mega svag... men ka godt skimte den selv.. og syns også jeg ka på billederne, men det er ret svært

Føler mig lidt flov...

hehe ingen grund til at blive flov - tror desværre ikke der er anden vej end at vente en tredages tid og så tage en ny test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.