Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

H+S Skjolgborg.

Emily2012<3 skriver:

Jeg kan godt ane der er noget ved siden af.. Men måske det er overskudsfarve..

Jeg ville vente nogle dage og så tage en test og se hvad den siger, og hvis der kommer tvivl på den, så ville jeg købe en ny clearblue test.

Det sammen ville jeg sige som dig.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

JJH

Anonym skriver:

Haha ja, jeg har sgi også grint lidt af mig selv, det er ingen hemmelighed

Og jeg vil gøre ALT hvad jeg kan for at tage en slapper næste gang jeg nærmer mig en test-dag - pyh.. alt andet er sgu for latterligt, bliver jo helt skræmt over mig selv!

en lettere sindsforvirring er en charme ved at prøve at blive gravid eller at være gravid. og så længe man kan grine af det bagefter syntes jeg det er helt okay.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Har du prøvet at teste igen? man kan jo godt have mens, selvom man er gravid. min kusine havde alm. mens i de første 3 måneder, så man skal altså aldrig sige aldrig! 

jeg er sgu også lidt nervøs for at vi ikke har heldet med os denne gang, jeg har ikke længere følelsen, eller de små rare tegn.. 

Ja jeg fik mens torsdag og testede fredag - negativ

Men vi må bare prøve igen.. Undrer mig lidt over mens der ud til at være ovre allerede :s sluttede igår så har kun været der en 2,5 dageS tid. Må være pga abort jeg lige har været igennem, plejer at vare 4 dage

Anmeld

26. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Ja jeg fik mens torsdag og testede fredag - negativ

Men vi må bare prøve igen.. Undrer mig lidt over mens der ud til at være ovre allerede :s sluttede igår så har kun været der en 2,5 dageS tid. Må være pga abort jeg lige har været igennem, plejer at vare 4 dage

årh øv øv søde.. jeg  virkelig alt for dig !

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

årh øv øv søde.. jeg  virkelig alt for dig !

Tak og i ligemåde :-)

Skal nok lykkes for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.