Clearblue viste "ikke gravid", men skilt ad - HJÆLP??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Du må ikke skille en clearblue digital test ad. Der vil næsten altid være to streger ligemeget hvad resultatet siger, så det kan du slet ikke regne med.

Okay det vidste jeg ikke, tak fordi du skrev det.

Tør heller ik tro på noget... blir bare endnu mere skuffet så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

CrisS

Anonym skriver:

Årh håber nogle af jer vil tage jer lidt tid til at kigge på mine billeder! Jeg har testet med en clearblue før tid.. hvor meget før tid, ved jeg ikke men havde vist ÆL i uge 6... Har i flere dage haft sådan på fornemmelsen at jeg er gravid, så kunne ikk lade være med at prøve at teste...

Clearblue skrev "ikke gravid" - men skilte den ad og så kan man altså ane en blå streg ved siden af den tydelige streg.. SUPER svært at fange på billeder, virkelig... så ved ik engang om I ka se det? Mit øje har vist vænnet sig til den

Hjæææælp - ka man regne med det, tro på noget - hvad tænker i ? Hvorfor viser den "ikke gravid"...

Er helt forvirret... please help... - kan i se noget??

Hej.

Jeg har prøvet det, føsrt med en der sagde gravid, dagen efter ikke gravid. Men skilte den også ad og der var to streger.. Og jeg var gravid. Desværre ikke mere, fik en SA :/

Anmeld

21. februar 2012

livhemdrup

Jeg kan godt se den ekstra streg prøv igen om et par dage. 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

CrisS skriver:

Hej.

Jeg har prøvet det, føsrt med en der sagde gravid, dagen efter ikke gravid. Men skilte den også ad og der var to streger.. Og jeg var gravid. Desværre ikke mere, fik en SA :/

Jeg er ked af det endte i en SA.. har selv været igennem en MA for ikke så længe siden  Gør stadig ondt at tænke på...

Men puh, det er da forvirrende..

Har fundet ud af følgende fra forskellige erfaringer:

1. Der er altid 2 streger indeni den.

2. Har oplevet den sagde "ikke gravid", men der VAR to streger indeni og jeg VAR gravid

3. Har oplevet den sagde "ikke gravid", der VAR to streger indeni men jeg var IKKE gravid

4. HAr oplevet den har sagt "gravid".. næste dag "ikke gravid".. men indeni var der 2 streger og VAR gravid

Kan vist ik konkludere noget som helst.... må vente.. pyh, kom lige lidt op at køre af glæde ka jeg mærke, men er vist helt nede igen nu

Anmeld

21. februar 2012

CrisS

Anonym skriver:

Jeg er ked af det endte i en SA.. har selv været igennem en MA for ikke så længe siden  Gør stadig ondt at tænke på...

Men puh, det er da forvirrende..

Har fundet ud af følgende fra forskellige erfaringer:

1. Der er altid 2 streger indeni den.

2. Har oplevet den sagde "ikke gravid", men der VAR to streger indeni og jeg VAR gravid

3. Har oplevet den sagde "ikke gravid", der VAR to streger indeni men jeg var IKKE gravid

4. HAr oplevet den har sagt "gravid".. næste dag "ikke gravid".. men indeni var der 2 streger og VAR gravid

Kan vist ik konkludere noget som helst.... må vente.. pyh, kom lige lidt op at køre af glæde ka jeg mærke, men er vist helt nede igen nu

Det så hårdt spykisk..

Håber det bedste for dig, og at du kan teste positiv om nogle dage

Anmeld

21. februar 2012

Loa

Anonym skriver:

Ved godt du har ret og ved ik hvorfor jeg skilte den ad  Tror simpelthen det fordi jeg ik ville tro på den... føler mig gravid og har det intenst på fornemmelsen...skørt.. så ved ik lige hvad der skete for mig

Det her projekt baby ka da gøre de mest fornuftige kvinder lidt skøre... syns da selv normalt jeg er rimelig fornuftig og logisk tænkende, men føler jeg mig ik lige nu *griner*

Hehe  

Forstår dig godt..... Kan også være svært at være tålmodig.... Prøv at giv det et par dage, så krydser vi for en positiv streg i mellemtiden

Anmeld

21. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Taak fordi du siger det, så føler jeg mig mindre flov

Venter nogle dage... tak

Jeg venter spændt på den nye test  

Anmeld

21. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du må IKKE skille en digital test ad,da der altid er 2 streger på,så det betyder ikke du er gravid.

Men hvorfor bruge så mange penge på en test,når du alligvel skiller den ad,så er det da billigere at købe en strimmeltest!!!!

Anmeld

21. februar 2012

Kløver

kan umiddelbart intet se, men uanset så kan man ikke regne med stregerne i den digitale, da den jo netop er anderledes end de normale, det samme gælder for ÆL-testene, så ville nok vente et par dage og håbe resultatet ændrer sig, og stole på det resultat der står i den digitale rude
håber den skriver Gravid om et par dage

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Du må IKKE skille en digital test ad,da der altid er 2 streger på,så det betyder ikke du er gravid.

Men hvorfor bruge så mange penge på en test,når du alligvel skiller den ad,så er det da billigere at købe en strimmeltest!!!!

Fordi jeg havde hørt at clearblue var den mest følsømme der er. Men da den sagde ik gravid følte jeg selv det måtte være en fejl. Ka ikk forklare det bedre  

Men ja, føler mig også dum såmænd..

Men efter Google er jeg så i tvivl om den først måler ved 50. Virker ik mega følsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.