Hov har lige fundet ud af-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg kan godt fornemme en streg, men ville nok teste igen med morgenurin.. Men forsigtigt tillykke herfra (:

tak skal du ha, har en test liggende som jeg prøver imorgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

ja det er vildt
jeg købte også en digiatl test som sagde gravid

håber du får en mere postiv test i morgen

er det første barn?

ej hvor godt, hvor langt var du henne på første og andet billede ? hvornår var brfrugtningen i forhold til testene ?

Håber os jeg får klart of positivt svar imorgen

Det bliver barn nr 3 !

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

ej hvor godt, hvor langt var du henne på første og andet billede ? hvornår var brfrugtningen i forhold til testene ?

Håber os jeg får klart of positivt svar imorgen

Det bliver barn nr 3 !

jeg ved med sikkerhed at jeg blev gravid den 18 januar...der var ik så mange andre muligheder med mindre jeg er et nyt tilfælde af jomfru maria
og jeg testede positiv med svag streg d 30 januar

håber der en lille spire i maven

jeg tænker meget på om vi også skal have 3 børn. Den lille er kun 4 måneder så hvis vi skal have flere kommer der til at gå en del år
lige nu virker 3 børn meget uoverskueligt

hvor gamle er jeres de store?

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

jeg ved med sikkerhed at jeg blev gravid den 18 januar...der var ik så mange andre muligheder med mindre jeg er et nyt tilfælde af jomfru maria

jeg tænker meget på om vi også skal have 3 børn. Den lille er kun 4 måneder så hvis vi skal have flere kommer der til at gå en del år

hihi nej der bliver vist kun en jomfru maria, så ja du er nok befrugtet den dag, det er da enlig fedt at vide præcis hvornår man er befrugtet!

hvis i føler for en 3ér skal i da gøre det, men først når i føler jer klar

Den største er 3 år, den midste er 1 år, vi startede da den mindste var 1 måned kun,  og nu her snart 13 mdr senere er det stadig ikke lykkedes Så det kan i nogle tilfælde være godt at begynde tidligere end man først syntes

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

vores nr 2 kom forresten os til verden hjemme hos os selv

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Tillykke du er da gravid,den er da fin positiv.

Tror du virkelig !!!  Ved ikke om jeg tør at sige TAK

Har du erfaring med svag svag test selv?

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

hihi nej der bliver vist kun en jomfru maria, så ja du er nok befrugtet den dag, det er da enlig fedt at vide præcis hvornår man er befrugtet!

hvis i føler for en 3ér skal i da gøre det, men først når i føler jer klar

Den største er 3 år, den midste er 1 år, vi startede da den mindste var 1 måned kun,  og nu her snart 13 mdr senere er det stadig ikke lykkedes Så det kan i nogle tilfælde være godt at begynde tidligere end man først syntes

jeg har svært ved at lægge tanken om at jeg ik skal være gravid igen væk ....jeg elsker børn og har altid ville have mange børn

men må også erkende at jeg lige pt synes jeg har nok at se til. Min mand arb MEGET og jeg er derfor meget alene med tøserne. Vores arb fordeling fungerer super og jeg ku godt forstille mig at der ku komme en 3ér på tale om nogle år

jeg var 1,5 år om at blive gravid første gang og anden gang var jeg gravid 2 gange på 5 måneder. Den ene endte med en tidlig SA. (det måtte være en syg høne der havde lagt det æg)

Jeg fødte også vores anden datter hjemme. En LYN fødsel på 2 timer fra første lille ve
dog kunne blødningen ikke stoppes så jeg måtte på OP
så jeg får ikke lov at føde hjemme en evt 3. gang og tør slet ik tænke på hurtigt det kan gå

jeg synes det er sejt hvis I venter baby nr 3 n¨r jeres de to store er så små ...det tager jeg hatten af for.

glæder mig til update

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

jeg har svært ved at lægge tanken om at jeg ik skal være gravid igen væk ....jeg elsker børn og har altid ville have mange børn

men må også erkende at jeg lige pt synes jeg har nok at se til. Min mand arb MEGET og jeg er derfor meget alene med tøserne. Vores arb fordeling fungerer super og jeg ku godt forstille mig at der ku komme en 3ér på tale om nogle år

jeg var 1,5 år om at blive gravid første gang og anden gang var jeg gravid 2 gange på 5 måneder. Den ene endte med en tidlig SA. (det måtte være en syg høne der havde lagt det æg)

Jeg fødte også vores anden datter hjemme. En LYN fødsel på 2 timer fra første lille ve
dog kunne blødningen ikke stoppes så jeg måtte på OP
så jeg får ikke lov at føde hjemme en evt 3. gang og tør slet ik tænke på hurtigt det kan gå

jeg synes det er sejt hvis I venter baby nr 3 n¨r jeres de to store er så små ...det tager jeg hatten af for.

glæder mig til update

Sikke et forløb...!

Vi havde en SA i november. d 6 feb var første mens siden da.

Det var os en hurtig fødsel, vi ligner altså hinanden meget på noget af vores historie har selv to tøser, og min nr 2 fødsel som jo var hjemme varede fra første vee  1 1/2 time ! Det er ikke så tit man hører om det Så "sjovt" din os var så kort, jeg vil enormt gerne føde hjemme igen, kan godt forstå med dit forløb at de helst ser dig på en fødestue med folk tæt på til at træde til.

Tror os 3 gang går lynhurtigt så, så skal IKKE selv ud og køre til fødestedet, det var os pga en hurtig 1 fødsel at nr 2 blev besluttet at skulle være hjemme hos os selv, og GOD beslutning ! ellers fødte jeg i bilen !

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

Sikke et forløb...!

Vi havde en SA i november. d 6 feb var første mens siden da.

Det var os en hurtig fødsel, vi ligner altså hinanden meget på noget af vores historie har selv to tøser, og min nr 2 fødsel som jo var hjemme varede fra første vee  1 1/2 time ! Det er ikke så tit man hører om det Så "sjovt" din os var så kort, jeg vil enormt gerne føde hjemme igen, kan godt forstå med dit forløb at de helst ser dig på en fødestue med folk tæt på til at træde til.

Tror os 3 gang går lynhurtigt så, så skal IKKE selv ud og køre til fødestedet, det var os pga en hurtig 1 fødsel at nr 2 blev besluttet at skulle være hjemme hos os selv, og GOD beslutning ! ellers fødte jeg i bilen !

hi hi vildt at vores forløb er så ens

hvis vi skal have en 3´er så skal jeg bosætte mig foran hvidovre 14 dage før termin...eller i det mindste tage afsted ved første kraftige plukve

jeg ville elske at føde hjemme igen da det var fantastisk og så roligt

glæder mig til at høre om stregen blir tydeligere

go aften

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

hi hi vildt at vores forløb er så ens

hvis vi skal have en 3´er så skal jeg bosætte mig foran hvidovre 14 dage før termin...eller i det mindste tage afsted ved første kraftige plukve

jeg ville elske at føde hjemme igen da det var fantastisk og så roligt

glæder mig til at høre om stregen blir tydeligere

go aften

Haha ja det er da nok en go ide for at være sikker

Er faktisk os selv født på Hvidovre hospital !! Ej nu stopper vi !! men er dog flyttet til vest sj nu haha

Skal NOOK lave opdate imorgen, thi hi D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.