Hov har lige fundet ud af-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

An&Jo

den der er meget mere positiv end den jeg kunne frembringe herhjemme og jeg er 9+4 idag..

så jeg vil sige et forsigtigt tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Jeg kan godt ane en streg
Den ligner den første positive test jeg tog Et forsigtigt tillykke fra mig ...prøv en ny test i morgen tidlig :-)

uh det giver da et håb  Må teste imorgen. hvor langt var du henne/ hvor længe efter første mens dag testede du med en test som ligner den her lidt?

Og ser min ud som din på billede eller i virkeligheden?

Anmeld

16. februar 2012

Kay

jeg kan godt se den  og tror bestemt den er meget mere tydlig i morgen tidlig hvis du prøver igen

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

den der er meget mere positiv end den jeg kunne frembringe herhjemme og jeg er 9+4 idag..

så jeg vil sige et forsigtigt tillykke..

Ejj det gør mig bare glad det du skriver ! hååber !

Du har vel ikke et billede tilfældigvis )

Hvor langt var du henne ved testningen ?

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

uh det giver da et håb  Må teste imorgen. hvor langt var du henne/ hvor længe efter første mens dag testede du med en test som ligner den her lidt?

Og ser min ud som din på billede eller i virkeligheden?

Det var på test dag
Jeg kan godt lige se om jeg kan finde et billed af den første test

Starter lige min computer

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg kan godt se den  og tror bestemt den er meget mere tydlig i morgen tidlig hvis du prøver igen

Ihh det håber jeg, hååber virkelig !! Kan jo dårligt vente ! Men er bange for den bare viser det samme, har taget omkting 80 test på 1 år   Så bed hvordan en negativ kan se ud. Er bange for det bliver samme resultat, men det er nok fordi det er helt uvirkeligt hvis den endelig skulle vise 2 positive streger

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Det var på test dag
Jeg kan godt lige se om jeg kan finde et billed af den første test

Starter lige min computer

orr hvor er du sød, tusind tak

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ejj det gør mig bare glad det du skriver ! hååber !

Du har vel ikke et billede tilfældigvis )

Hvor langt var du henne ved testningen ?

ikke noget billede nej, for kunne slet ikke fange stregen på et billede, og kunne kun se den hvis den var i et meget skarpt lys i en bestemt vinkel.. så det var umuligt at få billede af den..

det var et par dage før forventet mens, og da jeg så kom til lægen og han tog en test, var den bragende positiv, men jeg holder nu os på at deres teste er meget bedre end dem man selv kan købe, og så er de gratis..

så smut du da en tur til lægen med en urinprøve imorgen tidlig, aflever den ved sekretæren, og så ordner hun det..

Anmeld

16. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Tillykke du er da gravid,den er da fin positiv.

Anmeld

16. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Ihh det håber jeg, hååber virkelig !! Kan jo dårligt vente ! Men er bange for den bare viser det samme, har taget omkting 80 test på 1 år   Så bed hvordan en negativ kan se ud. Er bange for det bliver samme resultat, men det er nok fordi det er helt uvirkeligt hvis den endelig skulle vise 2 positive streger

det kan jeg godt forstå...

jeg har pco og har derfor ikke haft nogen fast test dag... så har testet hver uge eller hver 2. uge... så jeg har også set på mange negative tests... men det lykkeds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.