Hov har lige fundet ud af-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Nej, jeg testede ca. 15 dage efter min ægløsning, havde sidste menstruation første dag den 14. septemper, og ægløsning omkring den 1. oktober.

Det er da godt nok tidligt du kan teste hvis det kun er 14 dage siden du har haft menstruation, så burde du jo have ægløsning nu..??

Jamen jeg kender desværre ikke min cyklus andet end at jeg hver mens d 1 feb til d 6. Hvis jeg så har æl tidligt, kan det måske lade sig gære, Hmm  Ja jeg ved sørme ikke, kan kun gå ud fra de test jeg har taget , men den idag gjorde mig ikke klogere som ellers håbet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Nej, jeg testede ca. 15 dage efter min ægløsning, havde sidste menstruation første dag den 14. septemper, og ægløsning omkring den 1. oktober.

Det er da godt nok tidligt du kan teste hvis det kun er 14 dage siden du har haft menstruation, så burde du jo have ægløsning nu..??

Det var godt nok på dag 16 og 17 efter mens første dag at jeg testede, men der er så heller ikke så langt fra 2 uger til 16-17 dagen. Øv er i vildrede

Anmeld

17. februar 2012

Lotus86

Anonym skriver:

Det var godt nok på dag 16 og 17 efter mens første dag at jeg testede, men der er så heller ikke så langt fra 2 uger til 16-17 dagen. Øv er i vildrede

Kan du ikke prøve at ligge et billede ind af den test du har taget i dag?

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan du ikke prøve at ligge et billede ind af den test du har taget i dag?

Jo kan jeg godt, men jeg kan først senere, jeg har ikke computeren her ved mig, jeg er på fra min iPhone og den kan ikke trykke på den knap på skærmen som vist nok hedder " filter "eller Så noget inde hvor man lægger billede ind her på baby. 

•• nej "vælg filer" står der  

Anmeld

17. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jo kan jeg godt, men jeg kan først senere, jeg har ikke computeren her ved mig, jeg er på fra min iPhone og den kan ikke trykke på den knap på skærmen som vist nok hedder " filter "eller Så noget inde hvor man lægger billede ind her på baby. 

•• nej "vælg filer" står der  

Hvis jeg var dig ville jeg vente i hvert fald nogle dage med at teste.. For det er lidt tidligt at teste nu, hvis du havde første dag i sidste mens den 6 feb.. Så er du jo kun 2+ ca.. Det er ca nu ægget sætter sig fast hvis det er blevet befeugtet

Anmeld

17. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

* må lige høre

Tog du enlig en ny test dagen efter din meget svage test ?

Jeg tog mange og kunne ikke få en tydligere streg frem derhjemme.. Den blev ved med at være helt svag..

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg tog mange og kunne ikke få en tydligere streg frem derhjemme.. Den blev ved med at være helt svag..

Oki spændende!

Håbe, håbe

Hvilken slags test brugte du ?

Blev ingen test tydligere af dem du selv tog ?

Hvor mange dage efter din første svage test tog du den sidste test du selv tog hjemmé ? 

Håber det er oki jeg spørger 

Anmeld

17. februar 2012

Lotus86

Jeg kan godt forstå du er forvirret, men jeg krydser i hvert fald fingre for dig

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg vente i hvert fald nogle dage med at teste.. For det er lidt tidligt at teste nu, hvis du havde første dag i sidste mens den 6 feb.. Så er du jo kun 2+ ca.. Det er ca nu ægget sætter sig fast hvis det er blevet befeugtet

Jah det er lidt tidligt  

Må bare prøve om nogle dage igen og håbe den er tydlig positiv

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg kan godt forstå du er forvirret, men jeg krydser i hvert fald fingre for dig

Thi hi jo mange tak skal du ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.