Hov har lige fundet ud af-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Oki spændende!

Håbe, håbe

Hvilken slags test brugte du ?

Blev ingen test tydligere af dem du selv tog ?

Hvor mange dage efter din første svage test tog du den sidste test du selv tog hjemmé ? 

Håber det er oki jeg spørger 

Jeg tog 4 ialt fordelt på 3 dage og så tog jeg til lægen.. På valmed kom der ingen streg overhovedet, og den hvor der kom en svag var på den fra Brugsen med sådan en lilla blomst på pakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg tog 4 ialt fordelt på 3 dage og så tog jeg til lægen.. På valmed kom der ingen streg overhovedet, og den hvor der kom en svag var på den fra Brugsen med sådan en lilla blomst på pakken

Oki det giver lidt håb. Har nemlig testet lidt tidligt åbenbart og det her er os valmed.

Den med blomsten har jeg os engang taget en del af men er ikke så vild med den mini strimmel der er i  

Anmeld

17. februar 2012

norenberg

Anonym skriver:

Jamen jeg kender desværre ikke min cyklus andet end at jeg hver mens d 1 feb til d 6. Hvis jeg så har æl tidligt, kan det måske lade sig gære, Hmm  Ja jeg ved sørme ikke, kan kun gå ud fra de test jeg har taget , men den idag gjorde mig ikke klogere som ellers håbet

jeg havde mens den 24 januar - 29 januar og jeg havde ægløsning omkring den 10 feb og har først test dag tirsdag eller onsdag i næste uge

Anmeld

25. februar 2012

Lotus86

Nå, hvordan er det gået med testeriet? Er der kommet en tydligere streg?

Anmeld

25. februar 2012

ønskebørn74

Lotus86 skriver:

Må indrømme jeg også er spændt...

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Uh jamen, var ved lægen d 22 og fik taget en urinprøve som sagde negativ :/

Meget mærkeligt, jeg får vel åbenbart bare bio'er konstant! Man siger jo at testene ik skriver falsk positiv 

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Må indrømme jeg også er spændt...

Fik taget en urin prøve ved lægen d 22 som sagde negativ :/ det var vel så endnu en bio ud af næsten hver evig eneste måned ?? 

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

Krydser fingre for at den er der

Anmeld

26. februar 2012

Lotus86

Det er jeg ked af at høre

Måske skulle du for din egen skyld se om du kunne lade være med at teste så tidligt, så du ikke bliver skuffet, selvom jeg godt ved det er skide svært.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Det er jeg ked af at høre

Måske skulle du for din egen skyld se om du kunne lade være med at teste så tidligt, så du ikke bliver skuffet, selvom jeg godt ved det er skide svært.

Ja men du har jo os helt ret, gjorde det fordi jegikke kendte

Min cyklus, men ja det var alligevel for tidligt efter mens , så det burde jeg have gået ud fra ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.