Hov har lige fundet ud af-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ikke noget billede nej, for kunne slet ikke fange stregen på et billede, og kunne kun se den hvis den var i et meget skarpt lys i en bestemt vinkel.. så det var umuligt at få billede af den..

det var et par dage før forventet mens, og da jeg så kom til lægen og han tog en test, var den bragende positiv, men jeg holder nu os på at deres teste er meget bedre end dem man selv kan købe, og så er de gratis..

så smut du da en tur til lægen med en urinprøve imorgen tidlig, aflever den ved sekretæren, og så ordner hun det..

ih kan desværre ikke lige smutte til lægen, manden har bilen på arbejde og jeg har begge børn .. øv øv.

Men får et håb når du kunne være gravid og ikke kunne fange stregen på billede. Har ikke heelt styr på min cyklus, andet end at jeg havde mens fra d 1 feb - 6 feb. Vi sexede d 6, 7, 10,12,14 og 15 og testede så med den her test idag. ved ikke engang hvor langt henne jeg ville være, man lægger jo 2 uger oven i datoen fra befrugtningen. kan det overhoved lade sig gøre at jeg er gravid allerede nu ? der er jo ca 2 uger til mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

-

yep jeg kan se den .. tag en ny imorgen valmed kan nemlig snyde når du har kigget på testen efter tid.. håber på posetiv update i morgen

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

orr hvor er du sød, tusind tak

det første billed er taget på test dag. Det andet dagen efter med morgen urin

og jeg var gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå...

jeg har pco og har derfor ikke haft nogen fast test dag... så har testet hver uge eller hver 2. uge... så jeg har også set på mange negative tests... men det lykkeds

Det var da dejligt det lykkedes for jer

vi har 2 børn i forvejn som tag 6 og  7 mdr at lave. den her trækker bare mere ud

Har heller ikke nogen fast rytme, det er 3 gang jeg har mens på 1 år pga amning nemlig. Så det har ikke været svært med evt planlægning af æl, men fik jo mens d 1 feb - 6 feb.

Så kunne ca regne ud æl var imellem 10-15 ifl nettet. vi har sexet d 6,7, 10,12,14,15 så det må være en af de dage der er gevinst HVIS den er der, men kan jeg være blevet gravid allerede der ?

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

det første billed er taget på test dag. Det andet dagen efter med morgen urin

og jeg var gravid

NEJ DET ER LØGN ! Hooold op en forskel, ej hvor bliver den hurtigt tydelig ! Så hvis jeg er gravid burde det sørme kunne ses imorgen. Fik helt kriller i maven da jeg så billedet thi hi, håber jeg får samme resultat Tak fordi du gjorde dig det besvær at starte computeren op og lægge billedet ind for min skyld

Anmeld

16. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Det var da dejligt det lykkedes for jer

vi har 2 børn i forvejn som tag 6 og  7 mdr at lave. den her trækker bare mere ud

Har heller ikke nogen fast rytme, det er 3 gang jeg har mens på 1 år pga amning nemlig. Så det har ikke været svært med evt planlægning af æl, men fik jo mens d 1 feb - 6 feb.

Så kunne ca regne ud æl var imellem 10-15 ifl nettet. vi har sexet d 6,7, 10,12,14,15 så det må være en af de dage der er gevinst HVIS den er der, men kan jeg være blevet gravid allerede der ?

tja... æget er jo sikkert befrugtet med den tæst der... men det er jo ike sikkert det sidder fast... det kan du først se om en uge... ca.

Anmeld

16. februar 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Den sagde meget svag positiv, må nok vente lidt før jeg tester igen. :/

Hvornår ville i teste efter en svaag test ? 

<3

Dejligt for dig - min var negativ

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

tja... æget er jo sikkert befrugtet med den tæst der... men det er jo ike sikkert det sidder fast... det kan du først se om en uge... ca.

okaj det bliver spændende så Tror jeg har haft mange BIO da jeg for måneder tilnage tit fik sådan test her og nogle tydligere, men fik ikke mens, og lægen sagde man godt kunne udstøde barnet eller at det gik til grunde uden at man blødte af det. Men tiden må vise, tager i hvert fald en ny test imorgen

Anmeld

16. februar 2012

Leonora

Anonym skriver:

NEJ DET ER LØGN ! Hooold op en forskel, ej hvor bliver den hurtigt tydelig ! Så hvis jeg er gravid burde det sørme kunne ses imorgen. Fik helt kriller i maven da jeg så billedet thi hi, håber jeg får samme resultat Tak fordi du gjorde dig det besvær at starte computeren op og lægge billedet ind for min skyld

ja det er vildt
jeg købte også en digiatl test som sagde gravid

håber du får en mere postiv test i morgen

er det første barn?

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Dejligt for dig - min var negativ

Det er jeg ked af at høre Måske om et par dage at den er der?

Tør ikke tro på at min er virkelig, må vente til imorgen, har bio og en SA fra November bag mig og over 1 års forsøg, så må se hva testen siger imorgen ..

for at du snart får 2 streger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.