Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg prøvede tidligere med mobil men kunne ikke, så må luge lægge ind på com først og overføre den vej igennem
Jeg prøvede tidligere med mobil men kunne ikke, så må luge lægge ind på com først og overføre den vej igennem
Ok, super (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja du har jo ret, måske jeg skulle prøve.
Ja du har jo ret, måske jeg skulle prøve.
glæder mig til at høre en update
Anonym skriver: Uh jamen stoler enlig ikke På den, den var i mega lang tid helt lyserød over hele test feltet med kontrol streg, da farven lige skulle fordeles først. Men kunne fornemme en svaag streg. Efter meget lang tid var den alm hvid i baggrunden og den teststreg var nemmere at se nu med hvid baggrund. Er virkelig i tvivl :/ Hmm Men tak, det kunne da være fedt hvis der var Noget, og det her bare er det tidlige stadie
Uh jamen stoler enlig ikke På den, den var i mega lang tid helt lyserød over hele test feltet med kontrol streg, da farven lige skulle fordeles først. Men kunne fornemme en svaag streg. Efter meget lang tid var den alm hvid i baggrunden og den teststreg var nemmere at se nu med hvid baggrund. Er virkelig i tvivl :/ Hmm
Men tak, det kunne da være fedt hvis der var
Noget, og det her bare er det tidlige stadie
Camillos skriver: kan du sætte et billede ind ?
kan du sætte et billede ind ?
Ja jeg prøver om lidt når billederne er kommet ind på computeren
Anonym skriver: Ja jeg prøver om lidt når billederne er kommet ind på computeren
okay
Kay skriver: glæder mig til at høre en update
Thi hi ja det gør jeg os : )
Her er billedet, men det er tydligere på min mobil end på min computer, men det kan jo godt være i ser billedet ordenligt på jeres egen skærm, det ved jeg så ikke
Men er goodt nok i tvivl :/
Jeg kan godt fornemme en streg, men ville nok teste igen med morgenurin.. Men forsigtigt tillykke herfra (:
-
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128