Madam Blå skriver:
Ja, børneopdragelse er efterhånden et spørgsmål om religion - vi tror alle på noget forskelligt 
Men hvad er dit, "ej, det gør jeg altså, selvom nogle mener at det ikke er godt"? Og hvilke råd, følger du slavisk? Er det at bade børn for ofte, hoppegynge, vippestole, sove inde/ude, eller noget helt andet?
Det er ikke for at kaste mudder - overhovedet 
Jeg bader Viola hver aften.. Og det er jo ikke så godt at bade så små for ofte, siger man.
Hun sidder oppe hos mig, selvom hun er for lille til at sidde, og helst skal bare ligge på maven. Hun sidder også flittigt i vippestolen.
Jeg kunne aldrig finde på, at bruge noget med parfume eller paraber i til hende. Den følger jeg slavisk 
Der er sikkert maaange flere - men kom med jeres
Ingen dømmer eller bliver dømt på det. Vi gør alle det, som vi mener er bedst for lige præcis vores børn.
Jeg er ret hellig hvad det angår, tror jeg 
Her var det kun vippestol når jeg var i bad (hvis han ikke sov) eller laved mad, og højest 30 min.
Han kom så i bad hver aften, indtil han fik astma eksem, grundet nogle helt andre ting, så højest hver anden da og kun brusebad (han kommer dog i karbad af og til)
Han bliver kun smurt med cremer uden parfume og kommer ikke i sæbe bad. (han er 1år)
Hans mad bliver ikke most, og får kvarte stykker rugbrød, trods han kun har 2 tænder.
Også får han ikke slik!