Madam Blå skriver:
Ja, børneopdragelse er efterhånden et spørgsmål om religion - vi tror alle på noget forskelligt 
Men hvad er dit, "ej, det gør jeg altså, selvom nogle mener at det ikke er godt"? Og hvilke råd, følger du slavisk? Er det at bade børn for ofte, hoppegynge, vippestole, sove inde/ude, eller noget helt andet?
Det er ikke for at kaste mudder - overhovedet 
Jeg bader Viola hver aften.. Og det er jo ikke så godt at bade så små for ofte, siger man.
Hun sidder oppe hos mig, selvom hun er for lille til at sidde, og helst skal bare ligge på maven. Hun sidder også flittigt i vippestolen.
Jeg kunne aldrig finde på, at bruge noget med parfume eller paraber i til hende. Den følger jeg slavisk 
Der er sikkert maaange flere - men kom med jeres
Ingen dømmer eller bliver dømt på det. Vi gør alle det, som vi mener er bedst for lige præcis vores børn.
Sjov tråd og sjovt at læse:0)
Jamen er er religionen min egen når det kommer til mine børn:0) jeg følger mine instinkter, min snde fornuft, ligger og lytter til mine børn og så er jeg ikke tilhænger af alt det læser sig til alt, sundhedsplejesker, osv. Jeg synes det er vildt at så mange er så uskikket og tror at sp'er er gud og har gude status. Det er jo ikke at jeg kke følger nogle anbefalinger, men jeg mener også at der er alt for stor fokus og hysteri omkring de små babyer.
Nej jeg bruger ikke creme med parabene osv, men det gør jeg vidt muligt heller ikke til mig selv, mine har alle fået grød fra 4 mdr, de er alle flaskebørn, jeg er IKKE sukker forskrækket, de må se tv spille på iPad osv som de lyster så længe de også er aktive i løbet af dagen, hvilket de er i dp, Asta går til gymnastik svømning, vi går dagligt ture osv.
Det er jo svært lige at få ned på skrift:0)
Christina