Et spørgsmål om "religion"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

lycly

Jeg skifter ikke min datter om natten hvis hun kun har tisset, fordi hun vågner for meget, og det synes jeg er syndt. Ved ikke om man BØR, men jeg gør det altså ikke

Derudover går jeg overhoved ikke på kompromis med parfumer og jeg går ekstremt meget op i rengøring af flasker osv.

Og så sutter jeg hendes sut ren, selvom alle siger, at det må man ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Fenja09

Vi bader kun vores datter 1 gang ugentligt, men hun bliver vasket over hele kroppen med vaskeklud hver dag. Alberte har altid bedst kunne sove på siden, så i samråd med SP har vi valgt at det "må" hun gerne. Hun kommer stadig op til os i vores seng, hvis hun har svært ved at falde i søvn i sin egen seng.

Selvom alle siger det er bedst de små sover i barnevogn udenfor sover Alberte stadig inde - hun er snart 6 måneder.

Hun "må" ikke være i rum hvor der bliver røget og vi bruger bestemt ikke produkter med parfume og parabener.

Vi har stadig ikke en fast rytme herhjemme, selvom SP siger at man kan vænne børn til det fra de er 4 måneder. Vi lader hende sove når hun er træt osv. ( Skal dog snart i gang, da hun snart skal i DP)

/Fenja

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

Blir puttet på nøjagtig samme måde hver aften , og jeg ved han ikke falder i søvn hvis der kommer ændringer i det ..

Han ved hvilket skab kiksene står ...

Er meget striks med opdragelse .. Hvis først jeg har sagt nej , så mener jeg NEJ .. Jeg gir mig ikke .

Han ved hvad han må herhjemme og hvad han ikke må ..
Vi har f.eks. nogle glasskabe i køkkenet .. Jeg har givet ham lov til at åbne det ene fordi der kun er plastic skåle osv. i .. Og han ved godt at det kun er det han må åbne .. Sommetider holder han hånden på håndtaget på de andre låger , og kigger på os , hvor man tydeligt kan se han er ude på ballade .. Vi ryster på hovedet og han går over til "Hans " skab

Vindruer skal deles i 2 ..

Han får ikke en mundfuld mad mere, før han har tykket af munden , og han får ikke mælk til aftensmad , fordi han sommetider drikker sig mæt i stedet for at spise . Vildt træls . :/

Der er meget .. 

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Blir puttet på nøjagtig samme måde hver aften , og jeg ved han ikke falder i søvn hvis der kommer ændringer i det ..

Han ved hvilket skab kiksene står ...

Er meget striks med opdragelse .. Hvis først jeg har sagt nej , så mener jeg NEJ .. Jeg gir mig ikke .

Han ved hvad han må herhjemme og hvad han ikke må ..
Vi har f.eks. nogle glasskabe i køkkenet .. Jeg har givet ham lov til at åbne det ene fordi der kun er plastic skåle osv. i .. Og han ved godt at det kun er det han må åbne .. Sommetider holder han hånden på håndtaget på de andre låger , og kigger på os , hvor man tydeligt kan se han er ude på ballade .. Vi ryster på hovedet og han går over til "Hans " skab

Vindruer skal deles i 2 ..

Han får ikke en mundfuld mad mere, før han har tykket af munden , og han får ikke mælk til aftensmad , fordi han sommetider drikker sig mæt i stedet for at spise . Vildt træls . :/

Der er meget .. 

Hihi Julie ved også hvor kiksene står henne herhjemme.... 

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Hihi Julie ved også hvor kiksene står henne herhjemme.... 

Meen hun er alligevel en del ældre end Bossi 

Hvis ikke han får en når han vil , kan han bli stik tosset , helt rød i hovedet bare af skrigeri .. Sure skid

Anmeld

13. februar 2012

twinny

Himmelsmil skriver:

haha, ja det er nok egentlig det samme her.. Men elsker dine drenge ikke også at bade? Min søn elsker det, så nogen gange gør jeg det også for at han kan få lidt glæde ud af at tage en slapper i vandet

Jo. det gør de... Og de elsker at tisse i vandet...

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Meen hun er alligevel en del ældre end Bossi 

Hvis ikke han får en når han vil , kan han bli stik tosset , helt rød i hovedet bare af skrigeri .. Sure skid

Jaa... Julie hun flippede helt ud på mig tidligere idag, fordi hun ikke måtte få lego med ind i sengen... Hun stampede løs i gulvet, råbte og skreg og slog og sparkede ud efter mig... Hidsig madam siger jeg bare... 

Sove til middag vil hun absolut ikke... Hun vækkede Lina hele tiden, tog alt sit tøj af, sengelinned af dynen... Hun blev bare ved og ved.... 

Da farmand så kom hjem, startede hun bare forfra...  Så tog han over... 

Anmeld

13. februar 2012

Røverdatter

twinny skriver:

Jo. det gør de... Og de elsker at tisse i vandet...

hihihi det lyder hyggeligt hjemme hos jer! 

Anmeld

13. februar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Jaa... Julie hun flippede helt ud på mig tidligere idag, fordi hun ikke måtte få lego med ind i sengen... Hun stampede løs i gulvet, råbte og skreg og slog og sparkede ud efter mig... Hidsig madam siger jeg bare... 

Sove til middag vil hun absolut ikke... Hun vækkede Lina hele tiden, tog alt sit tøj af, sengelinned af dynen... Hun blev bare ved og ved.... 

Da farmand så kom hjem, startede hun bare forfra...  Så tog han over... 

Hooolda op 

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Hooolda op 

Jeps... Hun er faktisk blev ret god til at sige "Mor dum, Julie gider ikke mor" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.