Uha. 
Min datter får lov til stort set alt. Selvfølgelig alt med måde, men jeg kan meget hurtigt se når jeg er ude blandt folk med børn at jeg sleeet ikke er så stram som nogle andre forældre er.
Og det kan godt være det bider mig i røven senere (tvivler dog), men indtil videre har det kun resultere i jeg har en dejlig, stille og rolig pige som er ganske tryg og glad hver dag. Vi har slet ikke så mange magtkampe, og hygger os en del.
Men jeg vil nu også sige at alle børn er forskellig, og alle familier har forskellige rammer hvor det hele skal passe ind. Så mener ikke der er nogle måder der er rigtige og forkerte at gøre tingene på.
Jeg tænker vel at alle gør sine ting, som det passer ind i deres liv og personlighed.
Vi spiser stort set udelukkende økologisk herhjemme, og det er noget jeg går utroligt meget op i.
Jeg sover stadig sammen med min datter, og hun er 1½ år. Jeg har ingen planer om det skal ændres de næste mange år. Det er både fordi vi bor i en 2værelses, og vi bliver nødt til at dele værelse, men lige så meget fordi jeg også syntes det er knaldhyggeligt at kunne have hende tæt på.
Jeg vuggede og ammede min datter i søvn, indtil hun var 8-9 måneder. Syntes det var ganske hyggeligt, og savner den tid med intimiten og hyggen SÅ meget.
Jeg putter 'kun' min datter i bad en gang om ugen. Hun får dog tit numsebad om aftenen inden nattøj.
Og når ja ...
Hun blev passet i 5 dage på Hotel Mormor, da hun var 10 måneder. Jeg skulle på Roskilde Festival, og være vild. Og som den dååååmme mor som jeg er, tog jeg 1½ uge efter Roskilde på Vig festival 3 dage hvor hun bare var hjemme med far og hygge.
Det var super fedt, dejligt og afslappende at være uden barn for første gang i længere tid af gangen, på Roskilde. Men på Vig festivalen kunne jeg godt mærke at jeg havde fået behovet dækket, og savnede hende en del. Så jeg fik også ret hurtigt pakket mit telt sammen sidste dag på Vig, så jeg kunne komme hjem til min lille krudugle.
Anmeld