Anonym skriver:
Hej
Jeg er i uge 32, og jeg er SÅ træt af at være gravid, træt af at være fanget i min egen krop. Synes ikke om når ungen sparker, og kan bestemt ikke lide tanken om at jeg om 2 måneder skal være mor. Jeg kan slet slet ikke overskue det, håber der sker noget så jeg ikke kan blive mor, og straks efter bliver jeg overvældet af verdens største dårlige samvittighed over at tænke sådan.
Jeg synes ikke det er fedt at være gravid, jeg føler mig så fanget og umyndig gjort i min krop. Jeg må jo ingenting, kan ikke det jeg plejer at kunne, jeg kan ikke selv alt mere...!
"Jamen du får jo et lille vidunder"
Tjaa jeg får en lille snylter som jeg skal passe på og forsørge og have ansvar for resten af mit liv, faren skal arbejde og tænker slet ikke på at jeg også gerne vil kunne gøre karriere!
Faren trøster mig når jeg er ked, han siger han altid vil være der for mig, men han vil ikke engang med til fødslen, da han er bange for at det vil ødelægge hans sexliv. Jeg har bare ikke lyst til ham mere, væmmes når han prøver at gøre tilnærmelser... Og så er jeg bare SÅ træt af hans brok.
Ungen blev til ved et sprunget kondom, og var først tiltænkt at blive til nogle måneder senere... Så den er delvist planlagt, men nu kan jeg slet ikke overskue det... Ville ønske jeg kunne trylle det væk....
Jeg er bare SÅ træt af det hele...!!!! 
SÅDAN!!
Ud med det! Ud med det hele!
Du har det jo ikke godt. Du tumler med så meget lige nu. Få sat ord på det. Det er et godt skridt i den rigtige retning.
Og søg så hjælp. Jeg tænker en psykolog, som praktiserer noget samtaleterapi, hvor i simpelthen bare taler sammen som to ligeværdige (kvinder). Tror, det vil være super med en ude fra til at hjælpe dig med det helikoptersyn, som der er så langt op til lige nu.
Du skal nok blive en fantastisk mor. Du skal bare lige have fundet hende frem.

Anmeld