Fange i min egen krop!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Eftersom du er anonym så kunne det tyde på at du udaftil viser glæde ved din graviditet,ikke bare her på baby,men også irl. Hvis dette er tilfældet så kan du få det bedre ved at fortælle din familie og venner at du har det dårligt med graviditeten. Jeg gjorde det samme og følte mig pludselig ikke alene længere  Efter jeg havde delt mine tanker,så kontaktede jeg lægen. Lægen tog kontakt til en speciel jordemoder som jeg blev tilknyttet. Jeg bliver tæt fulgt og får en god støtte  Desuden kan jeg vælge at blive på syghuset op til 5 dage efter fødslen da de vil hjælpe med den bedst mulige start da jeg er en af de udsatte gravide-som dig. Hvis du forthier det her,så kommer du til at fortryde det. Åbner du opomkring det,så åbner der sig en bedre verden for dig  Jeg tror din kæreste er bange for at se dig føde grundet skrækhistorier. Det samme er min,og jeg har sagt at det er okay at han bliver hjemme,jeg tager nogle veninder med mig i stedet 

Du tror det måske ikke ,men du vil føle glæde for dit barn hvis du åbner op..  

Held & Lykke

Tja synes ikke jeg lægger helt skjul på at jeg ikke synes det er fedt at være gravid, jeg græder ikke foran familien. Men jeg synes ikke helt jeg har lagt skjul på at jeg ikke synes det er fedt, spørger folk får de svar.
Men lige nu synes jeg bare ikke jeg kan se mig ud af det, trængte til luft og derfor, det for nogen, det meget provokerende svar...

Men vil tage det op næste gang hos min jordemor, der har jeg også kæresten med! Måske vil nogle ekstra dage på sygehuset kunne give mig mere ro..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

Tja synes ikke jeg lægger helt skjul på at jeg ikke synes det er fedt at være gravid, jeg græder ikke foran familien. Men jeg synes ikke helt jeg har lagt skjul på at jeg ikke synes det er fedt, spørger folk får de svar.
Men lige nu synes jeg bare ikke jeg kan se mig ud af det, trængte til luft og derfor, det for nogen, det meget provokerende svar...

Men vil tage det op næste gang hos min jordemor, der har jeg også kæresten med! Måske vil nogle ekstra dage på sygehuset kunne give mig mere ro..

Det lyder som en rigtig god ide 

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

KakaoDrik skriver:

Den kommentar ses hver gang en udsat gravid åbner sit hjerte. Tænk på de barnløse. Hvorfor i alverden skulle hun det? Hun lever ikke dit liv og vil sikker rigtig gerne have det her barn,men nogle gange bliver verden for meget så har man brug for andre ord end det du kunne præstere. Jeg håber at du ikke kommer til at opleve det hun gennemlever nu,for de her følelser forekommer også for kvinder der har kæmpet med barnløshed. Selv de kvinder der har der har haft gang i projekt baby på naturligvis men hvor babyen udeblev år efter år,de kvinder kan også gå hen og føle/tænke som TS. Der er ingen skam i at være åben omkring sine tanker. Hendes tråd handler og hende og hendes tanker 

Okay 

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

"Jeg kan slet slet ikke overskue det, håber der sker noget så jeg ikke kan blive mor."

&

"Ville ønske jeg kunne trylle det væk"

For min virker det virkelig ikke som om TS vil sit barn, overhovedet!  

"Jeg kan slet slet ikke overskue det, håber der sker noget så jeg ikke kan blive mor"

True det har jeg skrevet men efterfølgende står der så:

" og straks efter bliver jeg overvældet af verdens største dårlige samvittighed over at tænke sådan"

Skriver også

"Ville ønske jeg kunne trylle det væk...."

Men hvis jeg virkelig ville af med det så passede jeg vel ikke på mig selv, så kunne du vel finde mig nede på den lokale med en smøg i den ene hånd en joint (har aldrig i mit liv rørt stoffer og smøger) i den anden og 10 vodkashoots foran mig..

Jeg havde bare brug for lidt opbakning, som jeg pt ikke får der hvor jeg er.

Undskylder at du følte dig berørt på den måde, men jeg har bare brug for luft, håber at du får lidt medvind på baby fronten..
Glæder mig til jeg føler mig som mor og ikke bare en rugemaskine for familiens videreførelse!

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

"Jeg kan slet slet ikke overskue det, håber der sker noget så jeg ikke kan blive mor"

True det har jeg skrevet men efterfølgende står der så:

" og straks efter bliver jeg overvældet af verdens største dårlige samvittighed over at tænke sådan"

Skriver også

"Ville ønske jeg kunne trylle det væk...."

Men hvis jeg virkelig ville af med det så passede jeg vel ikke på mig selv, så kunne du vel finde mig nede på den lokale med en smøg i den ene hånd en joint (har aldrig i mit liv rørt stoffer og smøger) i den anden og 10 vodkashoots foran mig..

Jeg havde bare brug for lidt opbakning, som jeg pt ikke får.

Men tak for saltet!

Det er svært at høre hvilket "toneleje" man skriver i.. Jeg har KUN læst dit indlæg som negativt, og at du egentlig ikke ønsker det barn/ungen/snylten eller hvad du nu kalder dit ufødte barn... 

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Det er svært at høre hvilket "toneleje" man skriver i.. Jeg har KUN læst dit indlæg som negativt, og at du egentlig ikke ønsker det barn/ungen/snylten eller hvad du nu kalder dit ufødte barn... 

hmm mit forrige indlæg(citat) var for hårdt, jeg har rettet det.

Jeg havde bare mere brug for nogle løsninger og ikke flere dunk i hovedet, for dem kan jeg sagtens forsyne mig selv med!

Kan godt sætte mig ind i din situation, og forventer ikke du forstår min, men jeg har bare brug for at få det ud. og hvis jeg er gået lidt for meget til makronerne i min formulering var det mest for at være over the edge og for at få andre svar end.

det er bare vidunderligt at være gravid.

Eller det ændre sig når barnet bliver født.

eller tænk dog på alle dem der ikke kan få børn!

Som sagt ja det lyder negativt, men hvis jeg ikke fik det ud ville det stadig ligge over mig i mit lille sorte hul...! Og som bonus fik jeg endda nogle gode råd til at komme op af hullet!

Anmeld

7. februar 2012

anynom

MajaBaby skriver:

Puha, jeg får det ekstremt dårligt over at læse dit indlæg! Får sååå ondt i maven!! Her går jeg og ikke kan blive gravid, og du er ligeglad med dit ufødte barn?!?! Du går og håber på det rent faktisk dør, så du slipper for at være mor!! Føj, jeg har ikke andet at sige, da jeg alligevel ikke kan sige noget pænt! Skam dig!

Det er da helt vildt, at nogen kan være SÅ ufølsomme som du er! Jeg håber godt nok ikke, at du nogensinde får de tanker og følelser når du (måske) bliver gravid, for så går du da helt i gulvet!

Anmeld

7. februar 2012

KakaoDrik

JulieWH skriver:

Det er da helt vildt, at nogen kan være SÅ ufølsomme som du er! Jeg håber godt nok ikke, at du nogensinde får de tanker og følelser når du (måske) bliver gravid, for så går du da helt i gulvet!

Jeg tror at majababy har forstået budskabet

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

JulieWH skriver:

Okay 

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

KakaoDrik skriver:

Jeg tror at majababy har forstået budskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.