Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeeeeeeeeeeeg ELSKER de her første billeder af min lille Columbus !!! Når jeg ser dem, får jeg virkelig lyst til at føde igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneJensen skriver: EJ hvor er hun skøøn Sikke et dejligt gab og nogle skønne strittende fødder
EJ hvor er hun skøøn Sikke et dejligt gab og nogle skønne strittende fødder
hehe tak..
er absolutb også mit ynglingsbillede af hende gange 1000000000000...... osv...
Der er mange som tror hun er sur... men fangede hende bare lige 4 dage gammel... tror det er et forsøg på at komme i mavestillingen igen....
i maven sad hun op... med benene i 90 grader og holdte fast med hænderne... derfor de stive ben...
Philippa skriver: Jeeeeeeeeeeeg ELSKER de her første billeder af min lille Columbus !!! Når jeg ser dem, får jeg virkelig lyst til at føde igen..
årh hvor er han lækker
isabellamor skriver: sikke nogle dejlige billeder. især det sidste hvor far og mor ligger med hver sin tvilling og smiler helt vildt ihh dine drenge er blevet så store og (s)kønne de er sgu nogle superhelte
sikke nogle dejlige billeder. især det sidste hvor far og mor ligger med hver sin tvilling og smiler helt vildt ihh dine drenge er blevet så store og (s)kønne
de er sgu nogle superhelte
takker
Maja88 skriver: årh hvor er han lækker
Maaange tak :O) han er jo stor nu ..
Maja88 skriver: hehe tak.. er absolutb også mit ynglingsbillede af hende gange 1000000000000...... osv... Der er mange som tror hun er sur... men fangede hende bare lige 4 dage gammel... tror det er et forsøg på at komme i mavestillingen igen.... i maven sad hun op... med benene i 90 grader og holdte fast med hænderne... derfor de stive ben...
hehe hun ser da så skøøn ud. kan godt forstå det et yndlingsbillede
Ville også lige dele har lige fundet billederne idag.. Lige et par stykker..
Billed 1: Lige kommet ind på fødestuen og kommet i syghustøjet, 5 cm åbnet og haft veer og ingen søvn i over 48 timer, men nåede lige et bad inden vi tog på syghuset, men kan i forstille jer et billed af hvor frisk man er..
Billed 2: Ligger i fødekaret eneste smertestillende, ikke det smarteste look og ligge der med skumring og nakkestøtte, men faktisk ret behageligt..
Billed 3/4: Maja er lige kommet ud og op på min mave..
Billed 5: På briksen med Maja og far
Billed 6: Efter fødslen
Billed 7: Far med sin lille datter efter han har givet hende sit første tøj på..
- Malene&Maja
Pixi-pigen skriver: EEEEELSKER billeder af fødsler(før, under og efter) og ikke mindst af de nyfødte små poder...! Suger alt til mig, som omhandler fødsel? Da jeg ikke selv har billeder fra fødslen, så vil jeg høre om der mon er nogle som har lyst til at dele deres fødselsbilleder med mig? Feks. Det øjeblik hvor jeres barn komme op til jer... Hilsen en fødsels/baby fanatiker:-)
EEEEELSKER billeder af fødsler(før, under og efter) og ikke mindst af de nyfødte små poder...! Suger alt til mig, som omhandler fødsel? Da jeg ikke selv har billeder fra fødslen, så vil jeg høre om der mon er nogle som har lyst til at dele deres fødselsbilleder med mig? Feks. Det øjeblik hvor jeres barn komme op til jer... Hilsen en fødsels/baby fanatiker:-)
Her er mit ultimative ynglings billede fra da Valdemar kom til verden.. Hvor han lige linder det ene øje og kigger på sin mor Har et andet virkelig fantastisk billede også, men den egner sig vist ikke til at blive lagt herind
Annette
Jeg har et par ynglings , så de kommer her :-) Er normalt meget blufærdig, men det er det smukkeste jeg nogensinde har oplevet, har også billede af moderkagen, det mente min mor der skulle tages, det har jeg så svært ved at se på :-) (sart? jo lidt ) hun stirrede med det samme, jordemoderen kom ind dagen efter og sagde hun aldrig havde oplevet en pige der fra dag 1 havde øjenkontakt :-)
Nadia Foged skriver: Jeg har et par ynglings , så de kommer her :-) Er normalt meget blufærdig, men det er det smukkeste jeg nogensinde har oplevet, har også billede af moderkagen, det mente min mor der skulle tages, det har jeg så svært ved at se på :-) (sart? jo lidt ) hun stirrede med det samme, jordemoderen kom ind dagen efter og sagde hun aldrig havde oplevet en pige der fra dag 1 havde øjenkontakt :-)
Af en eller anden grund fik jeg den ide lige efter fødslen at vi skulle have et billede af moderkagen og at jeg blev syet (hvilket jeg overhovedet ikke syntes hele graviditeten og heller ikke da vi kom på fødegangen.. og jeg har sgu ikke lyst til at se dem heller den dag idag, men slette dem vil jeg heller ikke, så hvad der fik mig på andre veje aner jeg ikke... var nok ikke helt mig selv )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128