Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.117 visninger
189 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Pixi-pigen

EEEEELSKER billeder af fødsler(før, under og efter) og ikke mindst af de nyfødte små poder...! Suger alt til mig, som omhandler fødsel? Da jeg ikke selv har billeder fra fødslen, så vil jeg høre om der mon er nogle som har lyst til at dele deres fødselsbilleder med mig? Feks. Det øjeblik hvor jeres barn komme op til jer... Hilsen en fødsels/baby fanatiker:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Pixi-pigen

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Pixi-pigen skriver:

EEEEELSKER billeder af fødsler(før, under og efter) og ikke mindst af de nyfødte små poder...! Suger alt til mig, som omhandler fødsel? Da jeg ikke selv har billeder fra fødslen, så vil jeg høre om der mon er nogle som har lyst til at dele deres fødselsbilleder med mig? Feks. Det øjeblik hvor jeres barn komme op til jer... Hilsen en fødsels/baby fanatiker:-)

Jeg fik godt nok kejsersnit, men kæresten fik alligevel taget nogle billeder, da vores søn kom til verden.  Og nogle af dem synes jeg blev rigtig gode trods alt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Katte87 skriver:

Jeg fik godt nok kejsersnit, men kæresten fik alligevel taget nogle billeder, da vores søn kom til verden.  Og nogle af dem synes jeg blev rigtig gode trods alt!

Tusind tak fordi du vil dele dine billeder De er fantastiske! Er vild med det sidste billede...et det der du ser ham første gang, lige efter forløsningen?

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

Pixi-pigen skriver:

Tusind tak fordi du vil dele dine billeder De er fantastiske! Er vild med det sidste billede...et det der du ser ham første gang, lige efter forløsningen?

Tak skal du ha!  

Ja det er første gang han kom op i mine arme 

Jeg synes jo, at der gik aaalt for længe. Først blev han jo vejet, målt, undersøgt og alt muligt andet Men så kom farmand hen med ham!

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Katte87 skriver:

Tak skal du ha!  

Ja det er første gang han kom op i mine arme 

Jeg synes jo, at der gik aaalt for længe. Først blev han jo vejet, målt, undersøgt og alt muligt andet Men så kom farmand hen med ham!

Nøj hvor må det være mærkeligt at kunne høre sit barn, uden at vide hvordan han ser ud, men også super rørende  Forresten, så er det en vanvittig køn nyfødt baby

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

du får lige 3...

jeg fik også kejsersnit...

så det ene er lige efter hun er målt osv...

det andet er på opvågning

det tredje er efter vores 1 nat..

måske lidt blandet rækkefølge. men man kan vist regne det ud

Anmeld

3. februar 2012

Frejsmor

Det her er godt nok ikke et af de helt første billeder efter min lillemand blev født, der er jeg nemlig liidt for bar til at det skal vises på nettet..

Men det her er taget omkring en halv times tid efter han kom op på min mave og er et af mine yndlingsbilleder..

Anmeld

3. februar 2012

Clotte

Her er mine 3 favoritter fra da jeg fødte Cassandra

1. Der er hun lige kommet ud.

2. Far klipper navlestrengen.

3. Cassandra og mor hygger.

Clotte

Anmeld

3. februar 2012

Pixi-pigen

Maja88 skriver:

du får lige 3...

jeg fik også kejsersnit...

så det ene er lige efter hun er målt osv...

det andet er på opvågning

det tredje er efter vores 1 nat..

måske lidt blandet rækkefølge. men man kan vist regne det ud

Uhu hvor er nr 2 billede dog rørende, og meget sigende Kan ligefrem se tårene i dine øjne...smukke billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.