Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camulla skriver: Årh, hvor er det bare et godt billede! Super sød hun er!
Årh, hvor er det bare et godt billede! Super sød hun er!
Årh altså mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pixi-pigen skriver: Hehe ja det tror jeg gerne
Hehe ja det tror jeg gerne
Men det er jo også dejligt Det er frøvrigt en skøn tråd
det første billede har jeg kraftige veer og hænger om halsen.. sidste billede er ynglings.. biledet fortæller alt
cecilie1984 skriver: Ja det endte heldigvis godt. Og ja kan ik helt forklare det men jo vi har knyttet et tæt bånd og han betyder meget for mig, han var den eneste det kunne være der for mig og støtte mig og holde mig i hånden, hvilket min mand desværre ikke havde mulighed for.
Ja det endte heldigvis godt. Og ja kan ik helt forklare det men jo vi har knyttet et tæt bånd og han betyder meget for mig, han var den eneste det kunne være der for mig og støtte mig og holde mig i hånden, hvilket min mand desværre ikke havde mulighed for.
Camulla skriver: Ja, det havde han, men ikke noget alarmerende heldigvis. Vi blev indlagt i et par timer og så måtte vi komme hjem
Ja, det havde han, men ikke noget alarmerende heldigvis. Vi blev indlagt i et par timer og så måtte vi komme hjem
Gudseklov
Maja_4000 skriver: Jeg fik pks , men her er lidt billeder af nyfødte Caroline for knap 14 måneder siden
Jeg fik pks , men her er lidt billeder af nyfødte Caroline for knap 14 måneder siden
Hvor er det stort at seog sikke en smuk lille prinsesse
Hailiesmom11 skriver: Det første billede er fra lige efter vores datter kom op på maven ca 10 min senere Billede nr 2 er fra hun kom op og er på billedet ca 15 min gammel billede nr 3 er hun 3 dage gammel og dagen efter vi kom hjem
Det første billede er fra lige efter vores datter kom op på maven ca 10 min senere
Billede nr 2 er fra hun kom op og er på billedet ca 15 min gammel
billede nr 3 er hun 3 dage gammel og dagen efter vi kom hjem
Aikke nogle skønne billeder hun så såå sød på nr 2 billed. Hun skal lige se hvor hun er havnet henne
LouiseVous skriver: Jeg er SÅ lykkelig for at have fødslen på billeder. Men her efter at den var så nem sidder jeg og drømmer om at have haft den på film Men det tager jeg næste gangJeg har faktisk fødslen af mig selv på film, dog uden lyd, da hende som filmet ikke havde tændt for den
Jeg er SÅ lykkelig for at have fødslen på billeder. Men her efter at den var så nem sidder jeg og drømmer om at have haft den på film Men det tager jeg næste gangJeg har faktisk fødslen af mig selv på film, dog uden lyd, da hende som filmet ikke havde tændt for den
Det er ikke hver dag man høre at en fødsel var nem Heldige dig hihi Men ja, så ville det havde været fedt hvis den var på bånd!
Moar'en skriver: Han er ikke rask, men han har det over alt forventning
Han er ikke rask, men han har det over alt forventning
Dejligt at høre
MortilElias2010 skriver: 1. Lige lagt på brystet efter fødslen 2. Farmanden med Elias 3. Elias lagt til brystet for første gang
1. Lige lagt på brystet efter fødslen
2. Farmanden med Elias
3. Elias lagt til brystet for første gang
Skønne skønne billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128