Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Pixi-pigen

Tina&Laura skriver:

Ja jeg har tre.
Før
Under
Efter

Hvor ser du overskudsagtig ud Skønt familie billede til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Pixi-pigen skriver:

Ej hvor er du sej! Kunne du virkelig grine mellem veerne? Jeg var slet ikke til at komme i kontakt med, da jeg var 5 cm åben. Kan se du fødte i vand? Hvordan var den oplevelse? Forresten dejlige billeder og hvor ser du lykkelig ud på billedet, hvor bebs kommer op hos dig

Hehe tak, jamen på trods af en lang weekend uden søvn havde jeg det faktisk utroligt godt, og så tror jeg også lidt det var nervøsiteten der fik mig til og blive lidt fjolle..

Ja jeg fødte i vand og det var eneste smertestillende jeg fik, og det var en helt igennem fantastisk oplevelse, det var så skønt, det er sådan mine fremtidige fødsler kommer til og blive..

Tak, er også den største og lykkeligste øjeblik i mit liv, og tårene stod ud på mig og Mike..  

Uvurderligt øjeblik..

Anmeld

9. februar 2012

dorthemus

Pixi-pigen skriver:

Det er en rigtig skøn kontakt mellem mor og barn

Mange tak det hænger også på væggen selvom det ikke er den bedste kvalitet. Er bare så glad for det

Anmeld

10. februar 2012

Mor Til Oktober Børn

Pixi-pigen skriver:

Elsker dine billeder! Og specialt nr 5 Det første minder mig om de grumme veer Hvem tog billedet?

Mener faktisk at det er min mor der har taget det, mens farmand sad med Mille  Synes også bare at det er et rigtig godt billede

Anmeld

10. februar 2012

Tina&Laura

Pixi-pigen skriver:

Hvor ser du overskudsagtig ud Skønt familie billede til sidst

Haha, det var en nem fødsel 

Anmeld

10. februar 2012

Nadia Foged

Pixi-pigen skriver:

De er virkelig, virkelig gode!! Alt for sødt med sove billedet JM lader også til at være vild med bebs

mange tak, ja det var hun virkelig også, de var alle overraskede over jeg fødte sådan en stor basse :-) er selv kun 160 høj og vejer normalt 55 kg

Anmeld

10. februar 2012

Nadia Foged

isabellamor skriver:

ej ser det sådan ud, det tænkte jeg slet ikke på hvordan det ser ud... hvor sygt...

Ikke sikkert alles ser sådan ud, men det var vidst ikke så nemt for ham, når jeg bløder så bløder jeg, mistedet også rigtig meget blod under fødslen, ikke lige gennem epi'en men generelt

men det var en ren befrielse at få den lagt i

Anmeld

10. februar 2012

Isabella_mor

Nadia Foged skriver:

Ikke sikkert alles ser sådan ud, men det var vidst ikke så nemt for ham, når jeg bløder så bløder jeg, mistedet også rigtig meget blod under fødslen, ikke lige gennem epi'en men generelt

men det var en ren befrielse at få den lagt i

ja det var også ganske fint for mig... selvom jeg var imod den i starten.

Anmeld

10. februar 2012

Philippa

Månsson skriver:

Nr 2 billede er da simpelthen bare så smukt.. Virkelig et flot billede

tuusind tak

Anmeld

11. februar 2012

VNB

Mettemus skriver:

Aaijh hvor er det bare nogle fuldstændigt fantastiske billede!

1000 tak skal du have! 

jeg er også rigtig glad for dem! især var det dejligt at min kæreste tog billeder af mig i badekaret (uden jeg opdagede det hihi) for de er virkelig skønne at have nu!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.