Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nilletøz skriver: Det er nogle smukke billeder i alle sammen har..Jeg har det her, som er mit ynglings billede..
Det er nogle smukke billeder i alle sammen har..Jeg har det her, som er mit ynglings billede..
Kan godt forstå det er dit yndlingsbillede rigtig smukt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Nej det var ikk sååå slemt ikk værre end nummer 1.... man er bare så træt, man orker næsten ikk... Det gjorde lidt ondt pga han blev født med numsen først...
Nej det var ikk sååå slemt ikk værre end nummer 1.... man er bare så træt, man orker næsten ikk...
Det gjorde lidt ondt pga han blev født med numsen først...
Wow...stor respekt og det mener jeg virkelig!! Bare det at føde en, var noget af det mest smertefulde ever...men at du bare lige fødte 2 børn, og nå ja, så var den sidste en sædefødsel..seriøst du er se en sej kvinde
Pixi-pigen skriver: Wow...stor respekt og det mener jeg virkelig!! Bare det at føde en, var noget af det mest smertefulde ever...men at du bare lige fødte 2 børn, og nå ja, så var den sidste en sædefødsel..seriøst du er se en sej kvinde
haha... mange tak....
Puha, det er jo til at sidde at blive helt rørt af alle de dejlige billeder og blive mindet om sin egen fødsel.... Den dejligste dag i verden...
Billederne har vist lagt sig i omvendt rækkefølge, med det ældste først, men her er et par stykker fra et par min efter fødslen til et dagen efter...
det er nok disse her...
twinboys skriver: Drengene var 1mdr. gammel før jeg fik drengene i mine arme... Ikke en gang efter fødslen havde jeg mine drenge i armene... Men jeg nød det mere end dobbelt første gang...ja 1mdr. efter fødslen Majbritt
Drengene var 1mdr. gammel før jeg fik drengene i mine arme... Ikke en gang efter fødslen havde jeg mine drenge i armene... Men jeg nød det mere end dobbelt første gang...ja 1mdr. efter fødslen
Majbritt
sikke nogle dejlige billeder. især det sidste hvor far og mor ligger med hver sin tvilling og smiler helt vildt ihh dine drenge er blevet så store og (s)kønne
de er sgu nogle superhelte
Maja88 skriver: ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende... hun gaber bare så sødt der
ved godt det ikke er et fødselsbillede. men er mit absolut ynglingsbillede af hende...
hun gaber bare så sødt der
EJ hvor er hun skøøn Sikke et dejligt gab og nogle skønne strittende fødder
Pixi-pigen skriver: Det er ikke hver dag man høre at en fødsel var nem Heldige dig hihi Men ja, så ville det havde været fedt hvis den var på bånd!
Det er ikke hver dag man høre at en fødsel var nem Heldige dig hihi Men ja, så ville det havde været fedt hvis den var på bånd!
Pixi-pigen skriver: Kan godt forstå det er dit yndlingsbillede rigtig smukt
Pixi-pigen skriver: Det er virkelig guld værd
Det er virkelig guld værd
ja det er det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128