Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: det er nok disse her...
det er nok disse her...
Rigtig skønne billeder!! Er vild med det første! Det første møde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Philippa skriver: Jeeeeeeeeeeeg ELSKER de her første billeder af min lille Columbus !!! Når jeg ser dem, får jeg virkelig lyst til at føde igen..
Jeeeeeeeeeeeg ELSKER de her første billeder af min lille Columbus !!! Når jeg ser dem, får jeg virkelig lyst til at føde igen..
Nej en skøn lille bassemand det er jo nogle prof billeder! Til evigt minde
Nadia Foged skriver: jodet må du skam gerne :-) men der er blod omkring
jodet må du skam gerne :-) men der er blod omkring
MaleneS2011baby<3 skriver: Ville også lige dele har lige fundet billederne idag.. Lige et par stykker.. Billed 1: Lige kommet ind på fødestuen og kommet i syghustøjet, 5 cm åbnet og haft veer og ingen søvn i over 48 timer, men nåede lige et bad inden vi tog på syghuset, men kan i forstille jer et billed af hvor frisk man er.. Billed 2: Ligger i fødekaret eneste smertestillende, ikke det smarteste look og ligge der med skumring og nakkestøtte, men faktisk ret behageligt.. Billed 3/4: Maja er lige kommet ud og op på min mave.. Billed 5: På briksen med Maja og far Billed 6: Efter fødslen Billed 7: Far med sin lille datter efter han har givet hende sit første tøj på.. - Malene&Maja
Ville også lige dele har lige fundet billederne idag.. Lige et par stykker..
Billed 1: Lige kommet ind på fødestuen og kommet i syghustøjet, 5 cm åbnet og haft veer og ingen søvn i over 48 timer, men nåede lige et bad inden vi tog på syghuset, men kan i forstille jer et billed af hvor frisk man er..
Billed 2: Ligger i fødekaret eneste smertestillende, ikke det smarteste look og ligge der med skumring og nakkestøtte, men faktisk ret behageligt..
Billed 3/4: Maja er lige kommet ud og op på min mave..
Billed 5: På briksen med Maja og far
Billed 6: Efter fødslen
Billed 7: Far med sin lille datter efter han har givet hende sit første tøj på..
- Malene&Maja
Ej hvor er du sej! Kunne du virkelig grine mellem veerne? Jeg var slet ikke til at komme i kontakt med, da jeg var 5 cm åben. Kan se du fødte i vand? Hvordan var den oplevelse? Forresten dejlige billeder og hvor ser du lykkelig ud på billedet, hvor bebs kommer op hos dig
VNB skriver: her er mine absolut ynglinds billeder fra min søns fødsel. hver gang jeg mindes denne dag får jeg stadig glædes tårer i øjnene
her er mine absolut ynglinds billeder fra min søns fødsel.
hver gang jeg mindes denne dag får jeg stadig glædes tårer i øjnene
Aaijh hvor er det bare nogle fuldstændigt fantastiske billede!
akskovmose skriver: Her er mit ultimative ynglings billede fra da Valdemar kom til verden.. Hvor han lige linder det ene øje og kigger på sin mor Har et andet virkelig fantastisk billede også, men den egner sig vist ikke til at blive lagt herind Annette
Her er mit ultimative ynglings billede fra da Valdemar kom til verden.. Hvor han lige linder det ene øje og kigger på sin mor Har et andet virkelig fantastisk billede også, men den egner sig vist ikke til at blive lagt herind
Annette
Det er så skønt et billede
Nadia Foged skriver: Jeg har et par ynglings , så de kommer her :-) Er normalt meget blufærdig, men det er det smukkeste jeg nogensinde har oplevet, har også billede af moderkagen, det mente min mor der skulle tages, det har jeg så svært ved at se på :-) (sart? jo lidt ) hun stirrede med det samme, jordemoderen kom ind dagen efter og sagde hun aldrig havde oplevet en pige der fra dag 1 havde øjenkontakt :-)
Jeg har et par ynglings , så de kommer her :-) Er normalt meget blufærdig, men det er det smukkeste jeg nogensinde har oplevet, har også billede af moderkagen, det mente min mor der skulle tages, det har jeg så svært ved at se på :-) (sart? jo lidt ) hun stirrede med det samme, jordemoderen kom ind dagen efter og sagde hun aldrig havde oplevet en pige der fra dag 1 havde øjenkontakt :-)
De er virkelig, virkelig gode!! Alt for sødt med sove billedet JM lader også til at være vild med bebs
Pixi-pigen skriver: Rigtig skønne billeder!! Er vild med det første! Det første møde
ja det var så stort
dorthemus skriver: Det her er mit Det er taget i det øjeblik min datter Runa slår øjnene op for første gang og ser på mig
Det her er mit Det er taget i det øjeblik min datter Runa slår øjnene op for første gang og ser på mig
Det er en rigtig skøn kontakt mellem mor og barn
ej ser det sådan ud, det tænkte jeg slet ikke på hvordan det ser ud... hvor sygt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128