Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Nadia Foged

MortilElias2010 skriver:

Af en eller anden grund fik jeg den ide lige efter fødslen at vi skulle have et billede af moderkagen og at jeg blev syet (hvilket jeg overhovedet ikke syntes hele graviditeten og heller ikke da vi kom på fødegangen.. og jeg har sgu ikke lyst til at se dem heller den dag idag, men slette dem vil jeg heller ikke, så hvad der fik mig på andre veje aner jeg ikke... var nok ikke helt mig selv )

har billedet af moderkagen liggende i samme mappe, samt billedet af min ryg hvor epiduralen sad, har kigget på billedet af moderkagen en gang, kun en ? Jeg fatter det jo ikke helt, for er jo der mit et og alt har været :-)

JEG ER OG BLIVER EN SART FRØKEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

MortilElias2010

Nadia Foged skriver:

har billedet af moderkagen liggende i samme mappe, samt billedet af min ryg hvor epiduralen sad, har kigget på billedet af moderkagen en gang, kun en ? Jeg fatter det jo ikke helt, for er jo der mit et og alt har været :-)

Jeg har skam set billederne, men jeg syntes stadigvæk at det krummer sig i mig - har endvidere lykkedes mig at få dem op på computeren i søgningen af de første billeder af Elias - de ligger nemlig også i selvsamme mappe... midt under en undervisningstime, et bachelorforløb og under en forelæsning - hvor man jo enten sidder tæt eller foran/bagved/ved siden af nogen  ej hvor blev jeg  - nåede slet ikke at se om andre havde en reaktion på det, ville bare helst grave mig ned.. de er uhyre private. Syntes endda det ville være mærkeligt at manden så dem, selvom han tog dem  amen altså... lige med de billeder der er jeg også meget sart. Og det er helt fint

Anmeld

8. februar 2012

dorthemus

Det her er mit Det er taget i det øjeblik min datter Runa slår øjnene op for første gang og ser på mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

Pige2009

Pixi-pigen skriver:

Tak. Er også vild med alle de dejlige billeder

Ja, de er virkelig hyggelige

Anmeld

9. februar 2012

Linekocemba

Josephinesmor skriver:

det første billede har jeg kraftige veer og hænger om halsen.. sidste billede er ynglings.. biledet fortæller alt

Er din fødsels jordmor Lotte?

Anmeld

9. februar 2012

Tina&Laura

Ja jeg har tre.
Før
Under
Efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

Bom

Nadia Foged skriver:

Ej må jeg ikke se billedet af din epi?? Min kæreste nåede aldrig at få taget et billede af min inden jeg blev kørt på OP til AKS...

Anmeld

9. februar 2012

Nadia Foged

Bom skriver:

Ej må jeg ikke se billedet af din epi?? Min kæreste nåede aldrig at få taget et billede af min inden jeg blev kørt på OP til AKS...

jodet må du skam gerne :-) men der er blod omkring

Anmeld

9. februar 2012

L&V

Philippa skriver:

Jeeeeeeeeeeeg ELSKER de her første billeder af min lille Columbus !!!
Når jeg ser dem, får jeg virkelig lyst til at føde igen..

Nr 2 billede er da simpelthen bare så smukt.. Virkelig et flot billede

Anmeld

9. februar 2012

Pixi-pigen

marloutti skriver:

Puha, det er jo til at sidde at blive helt rørt af alle de dejlige billeder og blive mindet om sin egen fødsel....  Den dejligste dag i verden...

Billederne har vist lagt sig i omvendt rækkefølge, med det ældste først, men her er et par stykker fra et par min efter fødslen til et dagen efter...

Åh hvor er hun skøn skønne skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.