Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

BinaMor

og et her af min Madelina født for 1 1/2 år siden hjemme på sofaen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Pixi-pigen

BinaMor skriver:

og et her af min Madelina født for 1 1/2 år siden hjemme på sofaen

Uhh hun er dejlig Var det hjemmefødsel, eller gik det bare stærk?

Anmeld

4. februar 2012

BinaMor

Pixi-pigen skriver:

Uhh hun er dejlig Var det hjemmefødsel, eller gik det bare stærk?

hovsa kom vidst til at oprette 2 indlæg. det var planlagt. men det gik stærkt. jordmorden var ved at køre for hun sagde jeg slet ikke var i fødslen (åben) men hun lovede mig at vente en time for var selv bare sikker på at det var NU!. og en time efter var jeg 4 cm åben og 3 timer efter det var hun født. py ha.

Anmeld

4. februar 2012

Moar'en

De første 2 var de billede jeg fik at se af ham, da han blev kørt direkte på intensiv. Og det sidste er en af de første gange jeg sad med ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

cecilie1984

Pixi-pigen skriver:

Wow de er gode Det må have gået rigtig stærkt, siden du fødte i Ambulancen? Er imponeret over hvor frisk du trods den hurtige fødsel, ser ud

Ja det gik pænt hurtigt. Vi kørte med ambulancen hjemme fra os 16.59 og Freja blev født på en reste plads mellem Vejle og Kolding kl 17.12. Kun en time for inden var vi blevet sendt hjem fra sygehuset med besked om at jeg ikke var i fødsel og kun 3 cm åben. Trods min første fødsel også gik stærkt ville de ik høre på mig og lade mig blive. Var kun lige kommet hjem så gik vandet en halv time var hun så født i ambulancen på vej til sygehuset. 

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

BinaMor skriver:

hovsa kom vidst til at oprette 2 indlæg. det var planlagt. men det gik stærkt. jordmorden var ved at køre for hun sagde jeg slet ikke var i fødslen (åben) men hun lovede mig at vente en time for var selv bare sikker på at det var NU!. og en time efter var jeg 4 cm åben og 3 timer efter det var hun født. py ha.

Hold da op, sikke en lyn fødsel!! Men hvor må det være dejlig trygt at føde derhjemme!

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

cecilie1984 skriver:

Ja det gik pænt hurtigt. Vi kørte med ambulancen hjemme fra os 16.59 og Freja blev født på en reste plads mellem Vejle og Kolding kl 17.12. Kun en time for inden var vi blevet sendt hjem fra sygehuset med besked om at jeg ikke var i fødsel og kun 3 cm åben. Trods min første fødsel også gik stærkt ville de ik høre på mig og lade mig blive. Var kun lige kommet hjem så gik vandet en halv time var hun så født i ambulancen på vej til sygehuset. 

Shit!! Så må man sq føle sig overhørt!! Hvordan klarede ambulancefolkene at tage imod barnet? Undskyld jeg er så nysgerrig

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

Moar'en skriver:

De første 2 var de billede jeg fik at se af ham, da han blev kørt direkte på intensiv. Og det sidste er en af de første gange jeg sad med ham

Åhh en sød lille trold Blev han født for tidligt?

Anmeld

4. februar 2012

Moar'en

Pixi-pigen skriver:

Åhh en sød lille trold Blev han født for tidligt?

Nej, han har medfødt hjertefejl. Og hans hjerterytme blev ved at falde, derfor blev han taget ved akut kejsersnit og kørt afsted.

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

Moar'en skriver:

Nej, han har medfødt hjertefejl. Og hans hjerterytme blev ved at falde, derfor blev han taget ved akut kejsersnit og kørt afsted.

okay, på den måde! Håber han har det godt i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.