Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

cecilie1984

Pixi-pigen skriver:

Shit!! Så må man sq føle sig overhørt!! Hvordan klarede ambulancefolkene at tage imod barnet? Undskyld jeg er så nysgerrig

Det er helt i orden. Jamen jeg var også meget ked af det, bange og frustreret. Måtte også til en efter fødsels samtale. Og jo det var også specielt forFalck redderne men Jonas som tog i mod Freja og støttede mig er utroligt nok blevet en meget god ven og vi snakker rigtig godt sammen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Pixi-pigen

cecilie1984 skriver:

Det er helt i orden. Jamen jeg var også meget ked af det, bange og frustreret. Måtte også til en efter fødsels samtale. Og jo det var også specielt forFalck redderne men Jonas som tog i mod Freja og støttede mig er utroligt nok blevet en meget god ven og vi snakker rigtig godt sammen. 

Gudskelov endte det rigtig godt kan jeg høre! Kan godt forstille mig at man efter en oplevelse, som den, bliver knyttet til hinanden.

Anmeld

4. februar 2012

cecilie1984

Pixi-pigen skriver:

Gudskelov endte det rigtig godt kan jeg høre! Kan godt forstille mig at man efter en oplevelse, som den, bliver knyttet til hinanden.

Ja det endte heldigvis godt. Og ja kan ik helt forklare det men jo vi har knyttet et tæt bånd og han betyder meget for mig, han var den eneste  det kunne være der for mig og støtte mig og holde mig i hånden, hvilket min mand desværre ikke havde mulighed for.

Anmeld

4. februar 2012

Camulla

Pixi-pigen skriver:

Åhh hvor skønt!! Meget smukt at du ligger og holder den lille hånd Havde han problemer med vejrtrækningen?

Ja, det havde han, men ikke noget alarmerende heldigvis. Vi blev indlagt i et par timer og så måtte vi komme hjem  

Anmeld

4. februar 2012

Camulla

hautecouture skriver:

Ja, vi glemte så kameraet i tasken da vi kørte afsted til sygehuset - Kasper fik dog knipset to knivskarpe billeder af Aya på hans tlf da hun lige var kommet ud og blev lagt på mit bryst.

Men vi har kun set de to billeder én eneste gang og har ikke haft dem fremme siden (Aya var syg da hun blev født og det kan man tydeligt se - derfor kigger vi helst ikke på dem - på billederne er hun helt blålilla (ligner faktisk hun er død og vi vil bare huske hende som hun heldigvis blev efter 6 dage - glad og livlig)

Så jeg vælger at poste et billede af en 6 dage gammel Aya som blinker til sin far

Årh, hvor er det bare et godt billede! Super sød hun er! 

Anmeld

4. februar 2012

K&S

Pixi-pigen skriver:

Hold da k...!! Det er vildt godt ramt Det ville jeg klart også forstørre, og hænge op derhjemme! Skøøønt billede

Anmeld

4. februar 2012

Maja_4000

Jeg fik pks , men her er lidt billeder af nyfødte Caroline for knap 14 måneder siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

Hailiesmom11

Det første billede er fra lige efter vores datter kom op på maven ca 10 min senere

Billede nr 2 er fra hun kom op og er på billedet ca 15 min gammel

billede nr 3 er hun 3 dage gammel og dagen efter vi kom hjem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

Pixi-pigen skriver:

Dejlige billeder Kan godt forstå i ser så glade ud Fødte du begge drenge?

Akut kejsersnit i uge 25+0

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Pixi-pigen skriver:

hehe....Nej det kan jeg sagtens forstå! Det er forståeligt nok lidt for private billeder! Men dog vil jeg sige, at det er præcis sådan nogle billeder jeg ville ønske at jeg selv havde! Om ikke andet, så bare have filmet fødslen

Jeg er SÅ lykkelig for at have fødslen på billeder. Men her efter at den var så nem sidder jeg og drømmer om at have haft den på film
Men det tager jeg næste gang

Jeg har faktisk fødslen af mig selv på film, dog uden lyd, da hende som filmet ikke havde tændt for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.